L'INEF perd i diu adéu als playoffs per primer cop a la seva història - Club Esportiu INEF Barcelona

02 Mar

L'INEF perd i diu adéu als playoffs per primer cop a la seva història

Les Osses de l'INEF, tricampiones nacionals i recentment campiones de la Lliga Catalana, van patir una nova derrota a la Divisió d'Honor davant el CRAT per 0 a 5 que les deixa fora pràcticament de les eliminatòries pel títol.

En un partit marcat per les defenses i les absències de les internacionals, les osses van competir fins el final però no van poder vèncer a les corunyeses. El calendari atapaït, les convocatòries de seleccions i nombroses absències i una Divisió d'Honor cada cop més competida e igualada poden ser alguns dels motius pels quals la nostra secció quedi fora de playoffs per primer cop en la seva història. D'una cosa n'estem segurs, tornarem!

Crònica INEF BARCELONA 0(b) – CRAT UNIVERSIDADE DA CORUÑA 5

Només un miracle pot salvar l’INEF Barcelona. Les noies de La Foixarda van deixar escapar l’últim tren que els quedava per arribar als playoffs després de perdre dissabte contra el CRAT a casa per un escuradíssim 0 a 5. Les gallegues, que era la primera vegada que guanyaven a domicili a les catalanes, s’erigeixen com a líders de la Divisió d’Honor Femenina de forma provisional, ja que aquest era un partit avançat de la sisena jornada de lliga.

El matx, com sembla obvi, va ser dominat per les defenses, que es van imposar clarament als atacs, doncs tan sols una marca visitant de la pilar Carmen Martos va moure el lluminós a la mitja hora de joc. A partir d’aquí, tot bones intencions per part de l’INEF, que va intentar capgirar la situació però va ser frenat pel mur d’un CRAT ben plantat que va aguantar fins el xiulet final amb aquest resultat.

El destí de les Osses d’aquesta temporada és ara a les mans de l’Olímpico de Pozuelo. Amb 17 punts (4 més que les barcelonines), les madrilenyes en tenen prou amb sumar 2 punts en els dos darrers enfrontaments per assegurar-se una plaça de playoffs i deixar fora a les de verd. No sembla que haurem d’esperar gaire, però, doncs la propera jornada rebran a casa el Complutense Cisneros, penúltim de la lliga amb zero victòries. Un escenari ideal per a les de Pozuelo per segellar el seu bitllet per a les eliminatòries finals.

INEF Barcelona: 1 Marta Jordina 2 Alexandra Castillon 3 Linda Lopez 4 Montserrat Leuga 5 Tania Ortega 6 Carina Castillón 7 Elena Martín 8 Angela Del Plan 9 Anna Ramón 10 Carlota Meliz, 11 Eulalia Davi 12 Anna Aguila 13 Laura Esbri 14 Pedrona Serra 15 Anna Barbanti

CRAT: 1 Carmen Matos 2 Selene Roz 3 Eleonora Ricci 4 Monica Castelo 5 Raquel Bahamonde 6 Paula Medin 7 Elsa Porto 8 Cecilia Martinez 9 Laura Vazquez 10 Mary Davidson 11 Olaya Lopez 12 Shaan Waru 13 Turena Lorie 14 Silvia Vazquez 15 Maria Jose Porcar

Font: Rugbycat

6ª Jornada Divisió Honor Rugby INEF Barcelona vs CRAT 2015