enfrdees

Notícies - Club Esportiu INEF Barcelona

Breus

Breus (9)

Altres notícies del Club Esportiu INEF Barcelona en format breu.

Veure articles ...

NOTA: Avui 8 de novembre no hi haurà classe a les Escoles Esportives

Us volem informar que avui 8 de novembre no hi hauran activitats de les escoles esportives amb motiu de la vaga convocada per aquest dia.

NOTA: Avui dia 3 no hi haurà classes al Club Esportiu INEF Barcelona

Arran dels darrers esdeveniments succeïts a Catalunya aquests dies, el Club Esportiu INEF Barcelona vol informar que avui dia 3 d'Octubre aturarà la seva activitat i no tindran lloc les classes d'acord a la vaga general convocada.

VÍDEO: "Cinc dies a...l'INEFC" a La2

Cinc dies a...el programa de La2 dels diumenges al dematí va dedicar el seu espai a fer un reportatge de l'INEFC, centre universitari, seu olímpica i centre on es desenvolupem les activitats del Club Esportiu. Gaudiu del vídeo de "Cinc dies a...l'INEFC".

S'inaugura el Club Escalada INEF Barcelona

Desde fa uns dies s'ha inaugurat el Club Escalada INEF Barcelona, una iniciativa recent de la secció d'estudiants de l'INEFC de medi natural que pretén ajuntar als escaladors universitaris per tal de compartir experiències, entrenaments i projectes comuns.

INEF Barcelona rep el Trofeu Campions de Mundo Deportivo

Mundo Deportivo ha rendit aquest divendres homenatge als clubs campions de Catalunya en la XXXIII edició Trofeu Campions, una cita ineludible per a l'esport català on INEF Barcelona ha estat guardonat gràcies als èxits de la temporada passada.

33ª edició del Trofeu Campions de Mundo Deportivo

El proper divendres 4 de novembre el diari Mundo Deportivo entrega els Trofeus dels Campions a l'Hotel Juan Carlos I, una gala que s'ha convertit en tot un referent del panorama nacional.

INEF Barcelona s'uneix a Facebook Instant Articles

INEF Barcelona, en la seva recerca de millorar la navegació dels usuaris i adaptar-se a les últimes tecnologies, s'ha unit a Facebook Instant Articles, la nova forma de consumir continguts de Facebook.

Descarrega ja la nova APP del Club Esportiu INEF Barcelona

Ja pots descarregar-te la nova aplicació del Club Esportiu INEF Barcelona, disponible per a tots els usuaris que tinguin un dispositiu iOS o Android a través d'Apple Store i Google Play.

El Club Esportiu INEF Barcelona tanca per vacances, tornem al setembre!

El Club Esportiu INEF Barcelona resta tancat per vacances des del passat dia 29 de juliol fins el proper 5 de setembre on tornarà l'atenció al soci. Tot les sol·licituts i peticions referents a les Escoles Esportives seran ateses a la tornada.

L'INEF s'adapta a la tecnologia AMP

Al Club Esportiu INEF Barcelona busquem continuament millorar els processos i els seus serveis per tal de poder oferir un servei de qualitat als nostres socis.

Pàgina 1 de 2