Rugby - Club Esportiu INEF Barcelona

Victòria dels Óssos a l'últim minut al camp de l'Osona RC 36-38

Els Óssos van retornar a la competició al 2020 disputant la 2ª jornada de la Lliga Catalana de Segona de rugby masculí al camp de l'Osona RC aquest dissabte a la tarda.

Anna Barbanti rep el Premi de "Leona Iberdrola" de la jornada 8

Anna Barbanti, jugadora de l'INEF-L'Hospitalet, ha rebut aquest dimecres per la tarda abans de l'entrenament el Premi de Leona Iberdrola de la jornada 8, després de ser escollida pel seleccionador espanyol José Antonio Barrio "Yunque" com la jugadora més destacada de la setmana de la Lliga Iberdrola.

Kat Keller, aspirant a "Leona Iberdrola" de la jornada 9

INEF-L'Hospitalet va estar a punt de donar la campanada i vèncer al potent CR Majadahonda després de fer el millor partit de la temporada. Tot l'equip va estar a gran alçada però cal ressaltar el lideratge al camp de Kat Keller, ajudant a les seves companyes en la persecució per la victòria, que malauradament no va arribar. Ara és el torn del Seleccionador José Antonio Barrio que triarà la Leona de la jornada.

Resum: INEF-L'Hospitalet vs CR Majadahonda, J9 Lliga Iberdrola 2019-2020

Resum oferit per la Federació Espanyola de Rugby del partit INEF-L'Hospitalet vs CR Majadahonda corresponent a la 9ª jornada de la Lliga Iberdrola 2019-2020.

Quina llàstima! INEF-L'Hospitalet deixa escapar la victòria a l'últim minut en el millor partit de la temporada

Impressionant tornada de les Ósses a la competició aquest diumenge en partit que les va enfrontar al CR Majadahonda, corresponent a la 9ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení que es va disputar a la Feixa Llarga. 80 minuts de rugby d'alt nivell, on INEF-L'Hospitalet va ser mereixedor de la victòria però va caure a l'últim minut 22 a 25.

L'Hospitalet-INEF cau davant un poderós AVRFCB

L'Hospitalet-INEF va debutar amb derrota 5-43 aquest diumenge a la Lliga Catalana de rugby femení al partit que el va enfrontar al camp de la Feixa Llarga a l'AVRFCB a la 1ª jornada de la Fase Final de Primera. Un Barça molt sòlid és el nou líder.

Anna Barbanti escollida "Leona" de la jornada 8 a la Lliga Iberdrola

Anna Barbanti ha estat escollida pel seleccionador espanyol José Antonio Barrio "Yunque" com la Leona de la jornada 8 de la Lliga Iberdrola de rugby femení. La jugadora de l'INEF-L'Hospitalet va realitzar una actuació espectacular a Madrid al darrer partit davant el CR Cisneros, el que li ha servit per ser escollida com la jugadora de la setmana. Enhorabona Anna!

CONVOCATÒRIA: INEF-L'Hospitalet vs CR Majadahonda, J9 Lliga Iberdrola

Ja tenim la llista de convocades pel partit INEF-L'Hospitalet vs CR Majadahonda corresponent a la 9ª Jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení 2019-2020 que es disputarà diumenge 12 a partir de les 11:30 hores a la Feixa Llarga.

Bruna Elías i Ilham Chouaib, concentrades amb la Selecció Espanyola S18 a L'Hospitalet

Bruna Elías i Ilham Chouaib, jugadores de l'INEF-L'Hospitalet, formen part de la darrera concentració de jugadores al Centre de Rugby Femení de Barcelona al Camp de la Feixa Llarga de L'Hospitalet pel dilluns 13 a les 19 hores.

Pàgina 1 de 72