Rugby - Club Esportiu INEF Barcelona

VÍDEO: Homenatge 80è Aniversari Dr José Antonio Sancha de Prada a INEFC

Vídeo de la Gala d'Homenatge al Dr José Antonio Sancha de Prada, fundador del Club Esportiu INEF Barcelona, pel seu 80è aniversari a les instal·lacions de l'INEFC.

INEF L'Hospitalet ja coneix el camí: aquest és el Calendari de la Lliga Iberdrola de rugby femení 2018-2019

Aquest dimecres 25 de juliol s'ha celebrat a la seu de la Federació Espanyola de Rugby el sorteig del nou calendari de la Lliga Iberdrola de rugby femení 2018-2019. INEF L'Hospitalet visitarà el debutant Universitario Sevilla a la 1ª jornada el 23 de setembre.

Avui a les 12h, sorteig del calendari de la Lliga Iberdrola de rugby femení 2018-2019

Avui a les 12 hores es celebrarà a la Federació Espanyola de Rugby el nou calendari de la Lliga Iberdrola de rugby femení 2018-2019. Les Ósses, amb la nova entrenadora María Ribera, coneixeran el camí per la nova temporada.

Històrica 5ª posició de les Leonas7s al Mundial de San Francisco

Les Leonas7s van tancar la seva participació al Mundial de Sevens de San Francisco obtenint una històrica 5ª posició després d'una actuació impressionant de tot l'equip durant tota la competició.

VÍDEO: Les Leonas7s guanyen a Fiji 12-19. Austràlia, a quarts, a les 2:52 de la matinada

La selecció espanyola de rugby seven femení s'ha imposat per 12 a 19 a Fiji en el primer partit del Campionat del Món de Sevens a San Francisco. Les Leonas7s jugarán el proper partit a quarts davant Austràlia i el podreu seguir en directe del partit a la web del Club o a YouTube

Entrevista a María Losada abans del Mundial de Sevens a San Francisco

María Losada, jugadora de l'INEF L'Hospitalet, tanca la ronda d'entrevistes de la Federació Espanyola de Rugby de cara al Mundial de San Francisco de rugby seven. Coneix una mica més a la María, jugadora que s'ha consolidat amb les Leonas7s.

VÍDEO: Avui, a les 19h, segueix l'Streaming de l'estrena de les Leonas7s contra Fiji al RWC7s

Avui, a partir de les 19h, les Leonas7s, amb María Casado, María Ribera i María Losada (INEF L'Hospitalet) s'estrenen al Campionat del Món de Sevens a San Francisco davant la selecció de Fiji. Segueix l'streaming en directe del partit a la web del Club, a YouTube o a la web del RWC7s.

Ángela del Pan, Manager de la Selecció Espanyola, explica el seu dia a dia amb les Leonas7s

Ángela del Pan fa les tasques de Manager de les Leonas7s des de fa un temps. L'Ángela ha viatjat amb la Selecció pel Mundial de San Francisco i és una de les figures clau de l'staff encarregant-se de totes les necessitats que puguin tenir les jugadores. Coneix una mica més a les tasques que fa l'Ángela a través de l'entrevista que li ha fet la Federació Espanyola de Rugby.

María Losada i Eli Martínez ens expliquen com es preparen les Leonas7s pel RWC7s

María Losada (INEF L'Hospitalet) i Eli Martínez ens expliquen com es preparen a les instal·lacions de Santa Cruz (USA) on l'equip espanyol fa l'stage preparatori de cara al Campionat del Món de Sevens a San Francisco.

Pàgina 1 de 38