Rugby - Club Esportiu INEF Barcelona

Prèvia: Rugby Cisneros vs INEF-L'Hospitalet, J4 Lliga Iberdrola

INEF-L'Hospitalet i CR Cisneros disputaran aquest diumenge a les 14h a Madrid el partit pendent corresponent a la 4ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení. Les d'Stacy Duvenage viatgen amb la tranquilitat d'haver aconseguit l'objectiu de la salvació a l'última jornada.

3 Ósses ja estan al Japó per disputar les World Seven Series

Les Leonas, amb 3 jugadores de l'INEF-L'Hospitalet, ja es troben al Japó per disputar aquest cap de setmana una nova etapa de les World Seven Series amb la selecció espanyola.

Galeria: XV Hortaleza vs INEF-L'Hospitalet, J14 Lliga Iberdrola (Part 2)

Noves fotografies del partit enfront del XV Hortaleza del partit corresponent a la 14ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení. Fotos: Toque Fem.

Vídeo: María Ribera, feliç després d'aconseguir l'objectiu

María Ribera, la jugadora internacional espanyola i una de les líders del vestuari, en declaracions postpartit va expressar la seva alegria després d'haver aconseguit l'objectiu de salvar-se en una temporada que ha estat molt complicada per tot l'equip.

INEF-L'Hospitalet aconsegueix la salvació matemàtica a la Lliga Iberdrola

Ha estat la notícia del cap de setmana: INEF-L'Hospitalet va salvar la categoria aquest diumenge passat en la visita al Juan Pablo II en el partit corresponent a la 14ª jornada de la Lliga Iberdrola que l'enfrontava al XV Hortaleza.

Convocatòria pel Partit de les Estrelles: Leonas XV Emerging vs Estrellas Iberdrola

La Federació Espanyola de Rugby ha donat a conèixer la llista definitiva pel Partit de les Estrelles Iberdrola que jugaran el proper dissabte 14 d'abril a les 13:30 enfront al XV Emerging al Municipal Dehesa Boyal de Madrid, on la Carla Rodríguez representarà a l'INEF-L'Hospitalet.

Carla Rodríguez anirà a la concentració de la Selección Nacional Femenina de XV Emerging

Carla Rodríguez, de l'INEF-L'Hospitalet, ha estat convocada a la concentració de la selecció nacional femenina de rugby XV emerging per futures promeses que es realitzarà a Madrid del 10 al 14 d'abril.

Ja és oficial: l'aplaçat CR Cisneros vs INEF-L'Hospitalet es jugarà el 22 d'abril

INEF-L'Hospitalet i CR Cisneros han arribat a un acord per la disputa del partit pendent de la 4ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení: serà el 22 d'abril a partir de les 13:30 serà la data quan l'equip madrileny i les Ósses s'enfrontin al Campo Central de la Ciudad Universitaria de Madrid.

Raquel Garcia i Alexandra Castillón, al XV de la 13ª jornada de la Lliga Iberdrola

Raquel Garcia i Alexandra Castillón, jugadores de l'INEF-L'Hospitalet, han estat triades pel XV de les jugadores més destacades de la 13ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení que ha publicat la FER.

Pàgina 1 de 33