L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Notícies - Club Esportiu INEF Barcelona

Les restriccions s'allarguen 2 setmanes més: no hi haurà Escoles Esportives com a mínim fins el 8 de Febrer

Les noves restriccions anunciades pel Procicat per lluitar davant la COVID-19 durant el dia d'avui ens obliguen a ajornar 2 setmanes més l'inici de les Escoles Esportives, com a mínim fins el 8 de febrer. Us recordem que podeu seguir qualsevol novetat a través dels nostres canals de comunicació.

VÍDEOS: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina, Recopilatori SESSIÓ #4

Nou recopilatori de vídeos de la plataforma de videos de YouTube de Gymnasterzz TEAM de Miquel Dalmau i Eli Marina, entrenadors del Club Esportiu INEF Barcelona per continuar amb els entrenaments mentres durin les restriccions per combatre la COVID-19.

S'aplaça el retorn de les Escoles Esportives com a mínim fins el 18 de Gener

Degut a les noves mesures establertes pel Govern de la Generalitat de Catalunya per lluitar la COVID-19, l'inici de les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona s'ajornen una setmana com a mínim, fins el 18 de Gener. Si durant el transcurs d'aquests dies hi ha més restriccions al respecte, us farem arribar la informació a través dels nostres canals de comunicació.

VÍDEOS: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina, Recopilatori SESSIÓ #3

La plataforma de videos de YouTube de Gymnasterzz TEAM de Miquel Dalmau i Eli Marina, entrenadors del Club Esportiu INEF Barcelona, ens ajuda a continuar amb els entrenaments a casa durant aquestes vacances de Nadal.

Obligatori ús de mascareta a les activitats del Club

El Club Esportiu INEF Barcelona informa que, en compliment de les darreres mesures decretades per la Generalitat de Catalunya i el PROCICAT, a partir del 21 de desembre i fins a nou avís, serà d'ús obligatori la mascareta durant tota activitat realitzada al Club.

VÍDEOS: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina, Recopilatori SESSIÓ #2

La plataforma de videos de YouTube de Gymnasterzz TEAM del entrenadors Miquel Dalmau i Eli Marina, entrenadors del Club Esportiu INEF Barcelona, segueix recopilant sessions per realitzar entrenaments online a casa.

VÍDEO: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina #8

Eli Marina, entrenadora del Club Esportiu INEF Barcelona, ens permet continuar la pràctica esportiva a casa amb una sèrie d'exercicis recomanats. Avui, sessió d'abdominals.

VÍDEO: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina #7

Miquel Dalmau, entrenador del Club Esportiu INEF Barcelona, ens permet continuar la pràctica esportiva a casa. Avui, exercicis de preparació física d'alta intensitat per finalitzar entrenaments.

Pàgina 1 de 8

app inef barcelona