Actualitat Activitats Esportives - Club Esportiu INEF Barcelona

Finalitzen les Estades d'Estiu 2018 al Club Esportiu INEF Barcelona

Les Estades d'Estiu 2018 de l'INEF Barcelona ja són història. Les instal·lacions de l'INEFC han acollit a més d'un centenar de persones durant 5 setmanes intenses on tothom ha gaudit de la pràctica esportiva.

VÍDEO: L'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona al Catakrac de BTV

Aquest cap de setmana el Catakrac de BTV va emetre el programa de la visita que ens van fer recentment a l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona, activitat dirigida als nens i model d'èxit que es porta terme a les instal·lacions de l'INEFC.

L'Escola de Circ de l'INEF Barcelona al Catakrac de BTV

Dissabte 21 i diumenge 22, a les 8:00h i a les 9:25h. del matí podreu veure al programa Catakrac de BTV la visita que ens van fer recentment a les instal·lacions de l'INEFC per gaudir de les activitats de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona.

El Catakrac de BTV torna a visitar l'Escola de Circ de l'INEF Barcelona

El Catakrac, el programa infantil de BTV que s'emet els caps de setmana on els nens mostren activitats lúdiques que es poden fer a la ciutat de Barcelona, repeteix l'experiència de l'any anterior i visita de nou l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona.

Gala de Final de Curs de l'Escola de Circ 2018

El dijous 21 de juny va tenir lloc a les instal·lacions de l'INEFC la Gala d'Exhibició de Final de Curs de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona, una de les activitats que més èxit ha tingut aquests darrers anys.

Reunió de les Estades d'Estiu 2018, dijous 21 a les 18h a INEFC

Queda menys d'una setmana per començar les Estades d'Estiu i per tots aquells inscrits volem convocar-los a la Reunió Informativa que es durà a terme el proper dijous 21 de juny a les 18:00 hores a INEFC.

Gala d'Exhibició de Final de Curs de l'Escola de Circ 2018

Arriba un dels moments més especials de l'any amb la Gala d'Exhibició de Final de Curs de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona que es farà el proper dijous 21 de juny del 2018 a les 19:30h a les instal·lacions de l'INEFC. Esteu tots convidats!

Inscripcions Obertes per l'Escola de Circ 2018-2019

El Club Esportiu INEF Barcelona presenta l'Escola de Circ, una activitat innovadora en paral·lel amb les activitats esportives actuals amb l'objectiu d'acostar als infants el món del circ.

Inscripcions Obertes per les Escoles Esportives 2018-2019

Les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona estan tutelades pels professors del Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya -INEFC-, i els tècnics són llicenciats en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport o bé alumnes que estan cursant aquesta carrera universitària.

Ja s’apropa la Festa de Final de Curs 2018!

Aquest any celebrarem el dimecres, 20 de juny, de 17.30 a 19 hores, la Festa de Final de Curs del Club Esportiu INEF Barcelona a les instal·lacions de l'INEFC.

Pàgina 1 de 3