Actualitat Activitats Esportives - Club Esportiu INEF Barcelona

Preinscripcions Obertes per les Estades Esportives d'Estiu 2018 a INEF Barcelona

Nova edició de les Estades Esportives d'Estiu organitzades pel Club Esportiu INEF Barcelona, amb els millors professionals i les millors instal·lacions. L'objectiu és formar i educar el nen/a a través de l'esport, en concret la gimnàstica artística. Inscripció oberta a partir del 3 d'abril fins al 15 de juny.

Dijous 30, taller obert al públic de l'Escola de Circ

Els hi volem recordar que ja s'acosta la classe que tots esperàvem...El taller on els seus fills i filles seran els vostres mestres per un día! Amb molta il·lusió i amor intentaran ensenyar-vos tot el que han aprés fins el dia d'avui!! Compartirem la classe el dijous 30 de novembre a partir de les 18 fins les 19:30 hores a les instal·lacions de l'INEFC!

NOTA: Places tancades de Babygim e Iniciació Gimnàstica a les Escoles Esportives

Davant l'interès mostrat els darrers dies sobre la disponibilitat de places per Babygim e Iniciació Gimnàstica, el Club Esportiu INEF Barcelona vol anunciar que actualment no en queden, a l'espera que es produeixi alguna baixa.

VÍDEO: Gol Zap visita als nens de les Estades d'Estiu de l'INEF Barcelona

Ja disponible el vídeo del programa Gol Zap emès el passat dimarts 11 de juliol al canal Gol, el canal esportiu de TDT en obert de Mediapro que va visitar recentment als nens i nenes de les Estades d'Estiu del Club Esportiu INEF Barcelona.

Gol Zap visita als nens de les Estades d'Estiu de l'INEF Barcelona

Gol, el canal esportiu de TDT en obert de Mediapro, emitirà el proper dimarts 11 a les 20:30h el programa Gol Zap, que recentment va visitar als nens i nenes de les Estades d'Estiu del Club Esportiu INEF Barcelona per fer el rodatge del programa.

Coneix les activitats gimnàstiques de l'INEF Barcelona

Vídeo demostratiu de les activitats de gimnàstica artística masculina, femenina i acrobàcia per nens i joves a les instal·lacions de l'INEFC, organitzades pel Club Esportiu INEF Barcelona.

Reunió informativa de les Estades d'Estiu, dimecres 21 de juny a les 18:00 a INEFC

La Reunió Informativa sobre les Estades d'Estiu 2017 es durà a terme el proper dimecres dia 21 de juny a les 18:00 hores a les instal·lacions de l'INEFC, per tots els pares, mares i tutors/res legals que s'han inscrit.

Inscripcions obertes per les Escoles Esportives 2017-2018

El Club Esportiu INEF Barcelona presenta les Escoles Esportives remarcant el compromís d'aportar als infants i adolescents tot allò que els esports ofereixen en la seva educació integral.

Inscripcions obertes per l'Escola de Circ 2017-2018

El Club Esportiu INEF Barcelona presenta l'Escola de Circ, una activitat innovadora en paral·lel amb les activitats esportives actuals amb l'objectiu d'acostar als infants el món del circ.

VÍDEO: Gala Final Escola de Circ INEF Barcelona 2016-2017

Vídeo de la Gala final de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona 2016-2017 on els nens fan una demostració als pares de les habilitats apreses durant el curs.

Pàgina 1 de 3