enfrdees

Actualitat Activitats Esportives - Club Esportiu INEF Barcelona

VÍDEO: Gol Zap visita als nens de les Estades d'Estiu de l'INEF Barcelona

Ja disponible el vídeo del programa Gol Zap emès el passat dimarts 11 de juliol al canal Gol, el canal esportiu de TDT en obert de Mediapro que va visitar recentment als nens i nenes de les Estades d'Estiu del Club Esportiu INEF Barcelona.

Gol Zap visita als nens de les Estades d'Estiu de l'INEF Barcelona

Gol, el canal esportiu de TDT en obert de Mediapro, emitirà el proper dimarts 11 a les 20:30h el programa Gol Zap, que recentment va visitar als nens i nenes de les Estades d'Estiu del Club Esportiu INEF Barcelona per fer el rodatge del programa.

Coneix les activitats gimnàstiques de l'INEF Barcelona

Vídeo demostratiu de les activitats de gimnàstica artística masculina, femenina i acrobàcia per nens i joves a les instal·lacions de l'INEFC, organitzades pel Club Esportiu INEF Barcelona.

Reunió informativa de les Estades d'Estiu, dimecres 21 de juny a les 18:00 a INEFC

La Reunió Informativa sobre les Estades d'Estiu 2017 es durà a terme el proper dimecres dia 21 de juny a les 18:00 hores a les instal·lacions de l'INEFC, per tots els pares, mares i tutors/res legals que s'han inscrit.

Inscripcions obertes per les Escoles Esportives 2017-2018

El Club Esportiu INEF Barcelona presenta les Escoles Esportives remarcant el compromís d'aportar als infants i adolescents tot allò que els esports ofereixen en la seva educació integral.

Inscripcions obertes per l'Escola de Circ 2017-2018

El Club Esportiu INEF Barcelona presenta l'Escola de Circ, una activitat innovadora en paral·lel amb les activitats esportives actuals amb l'objectiu d'acostar als infants el món del circ.

Galería: Gala Final Escola de Circ INEF Barcelona 2016-2017

Galeria d'imatges de la Gala final de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona 2016-2017 que es va celebrar el dimarts 13 a les instal·lacions de l'INEFC, on els nens van demostrar als pares les habilitats apreses durant el curs.

VÍDEO: Gala Final Escola de Circ INEF Barcelona 2016-2017

Vídeo de la Gala final de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona 2016-2017 on els nens fan una demostració als pares de les habilitats apreses durant el curs.

Preinscripcions Obertes per les Estades Esportives d'Estiu 2017 a INEF Barcelona

El Club Esportiu INEF Barcelona organitza una nova edició de les Estades Esportives d'Estiu amb l'objectiu de formar i educar el nen o nena a través de l’esport i en concret amb la gimnàstica artística. Comptem amb les millors instal·lacions i els millors professionals. El plaç d'inscripció s'obrirà a partir del dilluns 3 d'abril i romandrà obert fins a meitat de juny (consultar dates).

Informació Estades Estiu a INEF Barcelona 2017

Consulta la informació general referent a les Estades d'Estiu 2017 del Club Esportiu INEF Barcelona, dies, horaris, dates d'inscripció, preus i com formalitzar la inscripció a la nostra Web. Si tens qualsevol dubte, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic, per telèfon o pots venir a INEFC Barcelona en horari d'atenció al públic, de dilluns a dijous de 17:30h a 19h.

Pàgina 1 de 3