Actualitat Activitats Esportives - Club Esportiu INEF Barcelona

Classes d'iniciació a la cal·listènia a INEF Barcelona

El projecte de la cal·listènia comença a arrancar al Club Esportiu INEF Barcelona amb un parell de sessions introductòries que tindran lloc avui dia 22 com el dia 29 de novembre, de 20:15 a 20:45. Les classes informatives donaran a conèixer les bases de l'activitat, són totalment gratuïtes i estan obertes al públic.

L'Escola de Circ de l'INEF Barcelona, novament protagonista al Catakrac de Betevé

L'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona va tornar a ser protagonista aquest cap de setmana al Catakrac, el programa infantil de Betevé que s'emet dissabtes i diumenges on es mostren activitats lúdiques que poden fer els nens i nenes a la ciutat de Barcelona.

El Circ de l'INEF Barcelona, novament protagonista al Catakrac de BTV

Aquest cap de setmana podrem gaudir d'una nova aparició de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona al Catakrac de BTV. Els joves artistes del futur ens mostraran les seves habilitats, dissabte 20 de 8 a 9:25h.

"Sold Out" de les Escoles Esportives de l'INEF Barcelona

Les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona han registrat un nou "sold out" aquesta temporada. Actualment tot està exhaurit i no queden places disponibles a les classes dirigides, excepte circ en miniatura. Sí que hi han places per entrenaments lliures.

L'Escola de Circ del Club, un èxit un any més

L'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona ja funciona a tot rendiment des de fa un parell de setmanes a les instal·lacions de l'INEFC. L'activitat, que es desenvolupa tots els dijous, ha registrat un èxit total d'inscripcions i actualment no queden places disponibles, excepte a circ en miniatura.

Inscripcions obertes a l'activitat de Cal·listènia del Club Esportiu INEF Barcelona

Ja està oberta l'inscripció a la nova activitat de Cal·listènia, street workout i entrenament funcional, dirigida a joves, estudiants i adults, a partir de 18 anys que volen millorar la seva forma física i mental. Consulta tota la informació a través de la web o la Direcció Tècnica del Club.

Pàgina 1 de 5