L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online però no hi ha atenció al públic presencial ni telefònica fins a nou avís. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Notícies - Club Esportiu INEF Barcelona

Les inscripcions a les Escoles Esportives avancen a bon ritme

El passat 15 de juny el Club Esportiu INEF Barcelona va poder fer oficial la tornada de les Escoles Esportives del Curs 2020-2021, obrint el període d'inscripcions tant per Socis com pel Públic en General a partir de llavors fins a finals de juliol.

Ho estaves esperant...tornem a fer esport! Preinscripcions Obertes per Socis per les Escoles Esportives 2020-2021

Les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona estan tutelades pels professors del Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya -INEFC-, i els tècnics són llicenciats en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport o bé alumnes que estan cursant aquesta carrera universitària.

VÍDEO: Iniciació Gimnàstica amb INEF Barcelona #QuedatACasa | Per Mª del Carmen Almarcha #6

Aquesta setmana la Maricarmen ens mostra alguns dels videos rebuts per tots vosaltres i ens presenta un nou repte amb la prova de Basket dels Jocs Olimpinèfics. Seguim rebent videos vostres de tots els esports i aviat els publicarem. Apunta't ! Cuideu-vos molt!

VÍDEO: Iniciació Gimnàstica amb INEF Barcelona #QuedatACasa | Per Mª del Carmen Almarcha #5

Els Jocs Olimpinèfics de Mª del Carmen Almarcha pel Club Esportiu INEF Barcelona ja han començat. Aquesta setmana la Maricarmen comença amb la prova de Taekwondo! Seguim rebent videos vostres de tots els esports i aviat els publicarem. Envia els videos més originals a la Maricarmen o al Club Esportiu, aviat farà un muntatge que publicarem a la Web i les Xarxes Socials. Apunta't ! Cuideu-vos molt!

VÍDEO: Iniciació Gimnàstica amb INEF Barcelona #QuedatACasa | Per Mª del Carmen Almarcha #4

Jocs Olimpinèfics de Mª del Carmen Almarcha pel Club Esportiu INEF Barcelona. Cada setmana la Maricarmen pujarà vídeos de diferents esports i qui vulgui participar podrà enviar els seus vídeos originals a la Maricarmen o al Club per correu electrònic, que farà un muntatge que publicarem a la Web i les Xarxes Socials. Apunta't !

VÍDEO: Iniciació Gimnàstica amb INEF Barcelona #QuedatACasa | Per Mª del Carmen Almarcha #3

Sessió de verticals de Maria del Carmen Almarcha, entrenadora del Club Esportiu INEF Barcelona.

VÍDEO: Iniciació Gimnàstica amb INEF Barcelona #QuedatACasa | Per Mª del Carmen Almarcha #2

Sessió d'abdominals, mobilitat i flexibilitat de Maria del Carmen Almarcha, entrenadora del Club Esportiu INEF Barcelona.

VÍDEO: Iniciació Gimnàstica amb INEF Barcelona #QuedatACasa | Per Mª del Carmen Almarcha #1

Maria del Carmen Almarcha, entrenadora del Club Esportiu INEF Barcelona, ha començat una sèrie de vídeos per ajudar a mantenir l'activitat física a casa dels alumnes de les Escoles Esportives durant el període del COVID-19. Avui, sessió d'escalfament.

Pàgina 1 de 6

app inef barcelona