enfrdees

Secció INEF Gimnàstica Estètica - Club Esportiu INEF Barcelona

Secció INEF Gimnàstica Estètica

La secció de gimnàstica estètica de grup, continua perfilant-se com una de les més premiades del nostre club.

Aquesta novedosa especialitat gimnàstica, arraigada principalment en països del est d'Europa, destaca per la seva bellesa plàstica d'execució de moviments.

El nostre club, un dels pioners en l'introducció d'aquesta disciplina a Catalunya i Espanya, continua amb l'esforç de les seves components, per restar a l'èlite espanyola i mantenir-se al top ten mundial.

Els entrenaments els podeu seguir els dilluns, dimecres i divendres de 20 a 23 hores.

Consulteu la darrera informació al blog de l'esquip de Gimnàstica Estètica de Grup: http://www.inefbarcelona.com/ així com a les seves xarxes socials. Pots contactar també per Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Més a:

Federació Catalana EstèticaAEGEG