enfrdees

Gimnàstica Estètica - Club Esportiu INEF Barcelona

Definit el Calendari de la secció de gimnàstica estètica per la temporada 2017-2018

La secció de gimnàstica estètica ja coneix el calendari de competicions que l'espera de cara a la temporada 2017-2018. Les proves internacionals ocuparan la primera part de la temporada fins el començament del Campionat d'Espanya.

VÍDEO EN DIRECTE: III Fase i Finals de la Copa d’Espanya 2017 de GEG a Pinto

Des de les 10:00, emissió en directe de la III Fase i Finals de la Copa d'Espanya de gimnàstica estètica de grup on els equips de l'INEF Barcelona participen.

VÍDEO EN DIRECTE: Preliminars de la III Fase i Finals de la Copa d’Espanya 2017 de GEG a Pinto

Des de les 17:30, emissió en directe de les preliminars de la III Fase i Finals de la Copa d'Espanya de gimnàstica estètica de grup on els equips de l'INEF Barcelona participen.

III Fase i Finals de la Copa d’Espanya 2017 de GEG a Pinto

El Pavelló Princeps d'Astúries de la localitat madrilenya de Pinto acollirà aquest cap de setmana la III Fase i Finals de la Copa d'Espanya de gimnàstica estètica de grup on els equips de l'INEF Barcelona participen.

Pàgina 1 de 14