Tamborí - Club Esportiu INEF Barcelona

INEF-Marina Femení, subcampions de la Copa Catalunya de tamborí indoor

Aquesta cap de setmana va tenir lloc al Pavelló Municipal de Vilafranca del Penedès una nova edició de la Copa Catalunya de tamborí indoor on l'equip masculí i femení de INEF-Marina va participar.

INEF-Marina Campió de la Lliga Catalana de tamborí indoor!

Aquest cap de setmana va disputar-se al Pavelló de Vilanova i la Geltrú un nou torneig de la Lliga Catalana de tamborí indoor on INEF-Marina masculí va aconseguir proclamar-se nou Campió de la competició.

INEF-Marina té a tocar la Lliga Catalana de Tamborí

Aquest diumenge el Pavelló de La Marina va acollir un nou Torneig de la Lliga Catalana de Tamborí indoor on vam poder seguir les evolucions del projecte INEF-La Marina.

Nova jornada de la Lliga Catalana de Tamborí al Pavelló de la Marina

La Lliga Catalana de Tamborí indoor disputa un nou torneig, el quart, aquest cap de setmana passat al Pavelló de La Marina on podrem veure novament les evolucions dels equips de l'INEF-La Marina.

INEF-Marina, triplet de victòries al darrer Torneig de tamborí femení

Aquest cap de setmana va tenir lloc una nova jornada de la Lliga Catalana de tamborí indoor en el seu format de tornejos on l'equip femení de l'INEF-Marina va imposar-se als 3 partits, malgrat l'últim no es va poder disputar per lesió d'una jugadora del Tambeach Garraf. La Joana, la Sònia i la Jordina segueixen en plena forma donant alegries al Club.

Nova jornada de la Lliga Catalana de Tamborí a Sant Iscle

La Lliga Catalana de Tamborí indoor va tenir una nova jornada aquest cap de setmana passat al Pavelló Municipal de Sant Iscle de Vallalta on va participar l'equip femení de l'INEF-La Marina.

El projecte INEF-Marina segueix donant passes de gegant a la Lliga Catalana de Tamborí

INEF-Marina, el projecte de creixement del tamborí català juntament amb el Club Esportiu La Marina, segueix oferint grans noticies i ja comença a sumar victòries a la Lliga Catalana de tamborí indoor que va tenir lloc aquest cap de setmana.

INEF-Marina guanya el 3r Torneig de la Lliga Catalana de Tamborí

La Lliga Catalana de tamborí indoor va tenir el seu tercer capítol aquest cap de setmana amb la disputa del seu 3r Torneig a la localitat de Sant Iscle de Vallalta, amb la participació dels dos equips masculins de l'INEF-Marina.

INEF torna de la Copa d'Europa de tamborí amb la 10ª posició

INEF-Marina va disputar aquest cap de setmana la Copa d'Europa de tamborí indoor a la localitat portuguesa de Moita, on va suposar el seu retorn a la màxima competició a nivell de clubs després d'unes temporades d'absència. El conjunt català va obtenir una meritòria 10ª posició.

Inici complicat per INEF-Marina a la 1ª jornada del Campionat d'Europa de tamborí indoor a Moita

INEF-Marina ha començat la seva participació al Campionat d'Europa de tamborí indoor a la localitat portuguesa de Moita amb una derrota ajustada davant l'Oxford per 13 a 12, després de remuntar un resultat advers de 8 a 12. El resultat complica molt les opcions de cara als encreuaments.

Pàgina 1 de 22