enfrdees

Tamborí - Club Esportiu INEF Barcelona

La 6ª jornada de tamborí es disputa a Balsareny

La 6a jornada de lliga Catalana de Tamborí Indoor es jugarà a Balsareny. Jornada amb partits de Lliga Catalana i també de tallers ofers per a tots i totes els que s’apropin al pavelló. La jornada està organitzada per la Federació Catalana de Tamborí i el Farola Club Tamborí.

INEF masculí toca el cim de la classificació i es posa segon

L'INEF masculí va fer un pas important per mantenir-se a la part alta de la classificació després de superar al Garraf per 11 a 7 en la jornada de Lliga que es va disputar al Pavelló de la Marina el passat 14 de gener.

5ª Jornada de la 9ª Lliga Catalana de Tamborí Indoor

Després del Mundial de Tamborí indoor disputat a Catalunya, torna la lliga de casa amb la disputa de la 5ª jornada de la Lliga Catalana que tindrà lloc al pavelló de la Marina de Barcelona. Els partits es jugaran en horari de 15 a 21 hores, una jornada organitzada per la Federació Catalana de Tamborí i el Club Esportiu INEF Barcelona.

Catalunya, bronze femení al 2nd World Championship Tamborello a Catalunya

Catalunya va acollir del 8 al 10 de desembre el 2nd World Championship Tamborello a Catalunya on les millors seleccions del món van veure's les cares. La selecció catalana femenina va aconseguir l'objectiu de pujar al podi amb una medalla de bronze mentre que els nois van tenir que conformar-se amb la setena posició.

Vídeos: 2nd World Championship Tamborello a Catalunya

Gaudeix dels vídeos del 2nd World Championship Tamborello a Catalunya , els partits de la selecció catalana masculina amb l'Edu Bosch i el Marc Satorra i l'extraordinari bronze de les noies de l'equip femení.

INEFC al Telenotícies de TV3 pel Mundial de tamborí

INEFC va apareixer recentment al Telenotícies de TV3 de cara al 2nd World Tamburello Indoor Championship on es reconeix la incidència del Club Esportiu INEF Barcelona en el naixement del tamborí com esport a Catalunya.

Pàgina 1 de 22