enfrdees

Tamborí - Club Esportiu INEF Barcelona

6è Torneig de Tambeach Cubelles amb la presència de jugadors d'INEF Barcelona

Aquest cap de setmana va tenir lloc la 6ª edició del Torneig de Tambeach Cubelles al Xiringuito Viagrot de la Platja de La Mota amb la participació d'alguns dels jugadors del Club Esportiu INEF Barcelona com el Jordi Pompas, el Javi Vázquez o el Jordi Moncusí.

Sonia Marturano i Andrea Pitarch es proclamen campiones de la 5ª Lliga de Tambeach

El diumenge 2 de juliol va finalitzar la 5ª Lliga Tambeach Garraf amb el triomf final de la jugadora de l'INEF Barcelona Sònia Marturano i la exinef Andrea Pitarch a la categoria femenina.

Sònia Marturano lluitarà pel títol de la 5ª Lliga de Tambeach

El passat dia 18 de juny va tenir lloc la 3ª i última jornada de la fase regular de la 5ª Lliga de Tambeach Garraf, una jornada marcada per la calor i xafugó que va fer encara més valuosos els punts aconseguits pels jugadors i jugadores de la lliga.

La 2ª jornada de la 5ª Lliga de Tambeach comença a definir les posicions

Amb 2 de les 3 jornades de la 5ª Lliga del Tambeach Garraf ja es pot entreveure qui estarà a la part alta i qui estarà a la part baixa. Però encara queda una jornada que acabarà de definir les posicions finals.

Comença la Lliga de Tambeach a la Platja del Far

Aquest cap de setmana va tenir lloc el tret d'inici de la 5ª Lliga de Tambeach, la competició de tamborí sobre la platja que organitza cada any l'Associació Esportiva Tambeach Garraf amb la col·laboració de la Federació Catalana de Tamborí, on participen alguns dels esportistes del Club Esportiu INEF Barcelona.

Arriba la 5ª edició de la Lliga Catalana de tambeach

Un cop finalitzada la Lliga Catalana de tamborí indoor, arriba la temporada de tambeach. Només queda una setmana per començar 5ª edició de la Lliga Catalana de tambeach on els millors jugadors catalans s'enfrontaran durant aquests mesos de primavera i estiu.

Pàgina 1 de 23