enfrdees

Objectius - Club Esportiu INEF Barcelona

Les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona són una proposta didàctica i organitzativa que neixen com a projecte a llarg termini. Un projecte que vol incidir en la voluntat d’integrar pares, professors, tècnics i esportistes. Les finalitats generals de les activitats a realitzar estaran vinculades doncs, a l’educació i formació dels seus alumnes. Així, s’aplicaran els continguts i objectius de les diferents etapes educatives (Infantil, Primària i Secundària) en el projecte esportiu general.

Finalitats educatives bàsiques de les Escoles Esportives

Les finalitats educatives bàsiques de les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona seran proporcionar un marc d’aprenentatge instrumental per a la socialització, així com desenvolupar les capacitats de relació i descobriment dins d’un marc físic i afectiu adequat. Aquestes finalitats portaran a determinar uns principis pedagògics que constitueixin una declaració d’intencions en base a l’educació integral, l’aprenentatge significatiu, l’atenció a la diversitat, la coeducació i l’ensenyament personalitzat.

Les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona han d’aspirar a ser un referent de qualitat en l’ensenyament i l’entrenament de diferents modalitats esportives. És per això que el model de desenvolupament de l’esport pel qual es regeix intenta donar sortida als millors criteris d’actuació que es coneixen actualment. El nostre model de desenvolupament esportiu, es fonamentarà amb una base sòlida de practicants multidisciplinars i amb una correcta orientació que, fins i tot, donarà cabuda a un futur procés de detecció, captació i selecció per a formar grups de tecnificació.

Com Apuntar-se?Informació Oferta EsportivaFulls d'Inscripció

INEF Oficines Club Esportiu INEF Barcelona

Dirigir-se a l’entrada a la Direcció Tècnica i Oficina d'Atenció al Soci del Club Esportiu INEF Barcelona.

Horari Atenció al públic set-juny: de dilluns a dijous de 17:30 a 19:00 hores (Festius, vacances de Nadal, Setmana Santa i agost TANCAT)
Horari d'Atenció al públic JULIOL: de dilluns a divendres de 9 a 13 i de 15 a 17 hores.
Tel.: 93 4255445 ext. 200 en l'horari d'atenció al públic
Avinguda de l’Estadi 12-22, 08038 Barcelona

1. Inscripcions Online

Àrea d'inscripció de les Escoles Esportives i l'Escola de Circ
Àrea d'inscripció de les Estades d'Estiu

1. Descarrega el Formulari PDF

FULL D'INSCRIPCIÓ PER ADULTS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS ESTIU

1. App Club Esportiu INEF Barcelona. Disponible a l'APP Store per iOS o a Google Play per Android
  2. Demana cita prèvia

L'oferta esportiva del Club Esportiu INEF Barcelona està formada per una amplia varietat d'activitats esportives gimnàstiques per adults i menors: Babygim, Acrobàcia, Gimnàstica Artística Masculina i Femenina, entre d'altres, a les instal·lacions de l'INEFC Barcelona.

Llegeix més

FULL D'INSCRIPCIÓ PER ADULTS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS ESTIU

* Consulta Disponibilitat, omplir el full d'inscripció no garantitza plaça.