clubinefbcn - Club Esportiu INEF Barcelona

URL del lloc web: http://clubinefbcn.cat

Ja tenim la llista de convocades pel partit UAS Universitario de Sevilla CR i INEF-L'Hospitalet corresponent a la 1ª Jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení 2018-2019 a l'Estadi de la Cartuja de Sevilla.

INEF-L'Hospitalet i CR Cisneros han arribat a un acord per intercanviar l'ordre dels seus partits a la Lliga Iberdrola de la jornada 3ª i 10ª. Després de l'entesa entre els 2 Clubs, el Comité Nacional de Disciplina Esportiva ha notificat l'aprovació del canvi.

Dissabte 22 de setembre, a partir de les 13:30h, retransmissió en directe del UAS Universitario de Sevilla CR i INEF-L'Hospitalet corresponent a la 1ª Jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení 2018-2019 a l'Estadi de la Cartuja de Sevilla.

Pàgina 1 de 439