Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

Galeria: Estades d'Estiu 2018 del Club Esportiu INEF Barcelona

Galeria de les Estades d'Estiu 2018 del Club Esportiu INEF Barcelona a les instal·lacions de l'INEFC, amb alguns dels moments viscuts durant les 5 setmanes de convivència.

12è Torneig Internacional Tambeach de Catalunya

La Federació Catalana de Tamborí organitza el 12è Torneig Internacional Tambeach de Catalunya amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i el Xiringuito Ibiza (Platja de Ribes Roges).

Finalitzen les Estades d'Estiu 2018 al Club Esportiu INEF Barcelona

Les Estades d'Estiu 2018 de l'INEF Barcelona ja són història. Les instal·lacions de l'INEFC han acollit a més d'un centenar de persones durant 5 setmanes intenses on tothom ha gaudit de la pràctica esportiva.

INEF L'Hospitalet ja coneix el camí: aquest és el Calendari de la Lliga Iberdrola de rugby femení 2018-2019

Aquest dimecres 25 de juliol s'ha celebrat a la seu de la Federació Espanyola de Rugby el sorteig del nou calendari de la Lliga Iberdrola de rugby femení 2018-2019. INEF L'Hospitalet visitarà el debutant Universitario Sevilla a la 1ª jornada el 23 de setembre.

Avui a les 12h, sorteig del calendari de la Lliga Iberdrola de rugby femení 2018-2019

Avui a les 12 hores es celebrarà a la Federació Espanyola de Rugby el nou calendari de la Lliga Iberdrola de rugby femení 2018-2019. Les Ósses, amb la nova entrenadora María Ribera, coneixeran el camí per la nova temporada.

Històrica 5ª posició de les Leonas7s al Mundial de San Francisco

Les Leonas7s van tancar la seva participació al Mundial de Sevens de San Francisco obtenint una històrica 5ª posició després d'una actuació impressionant de tot l'equip durant tota la competició.

Pàgina 1 de 100