Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

Primer dia de les Escoles Esportives a INEF Barcelona

Aquest dilluns INEFC obre les portes per una nova edició de les Escoles Esportives al Club Esportiu INEF Barcelona, les activitats esportives que cada any es desenvolupen a les instal·lacions de la muntanya màgica de Montjuic reunint a nens/es, joves i adults de setembre a juny.

L'Hospitalet-INEF disputarà el 35è Ciutat de L'Hospitalet

La secció de rugby femení afronta diversos compromisos aquest cap de setmana. Mentre una representació del Rugby INEF jugarà el Torneig Memorial a Bernat Llobet a Banyoles, un altre grup de jugadores disputarà el 35è Torneig Ciutat de L'Hospitalet.

Èxit de convocatòria a la reunió de les Escoles Esportives 2019

Ahir per la tarda va tenir lloc a les instal·lacions de l'INEFC la reunió anual abans de començar les Escoles Esportives 2019, amb la nombrosa presència de famílies i alumnes de cara al nou curs.

Carla Rodríguez viatja a la Gira Sud-africana amb la Selecció Espanyola del XV

Carla Rodríguez, jugadora d'INEF-L'Hospitalet, forma part de la convocatòria definitiva de jugadores que viatja a hores d'ara a Sudàfrica per disputar la 1ª Gira Intercontinental de la Selecció Espanyola de Rugby XV, on jugarà una sèrie de partits amistosos de cara a preparar la cita del Mundial de Nova Zelanda al 2021.

Reunió de les Escoles Esportives, dijous 12 de setembre a les 18h.

Queda poc per començar el nou curs de les Escoles Esportives i per tots aquells inscrits volem convocar-los a la Reunió Informativa que es durà a terme el proper dijous 12 de setembre a les 18:00 hores a INEFC.

Els Óssos del Rugby INEF participen al Clínic de Daniel Hourcade

Daniel "el Huevo" Hourcade, un dels millors entrenadors del panorama internacional, visita INEFC el 9, 10 i 12 de setembre, per impartir un clínic i oferir unes sessions magistrals de rugby. Els Óssos no van voler perdre's l'ocasió de conèixer el prestigiós tècnic argentí.

Bruna Elías, nou talent per INEF-L'Hospitalet

Bruna Elías Viñas és la 7ª incorporació del projecte de l'INEF-L'Hospitalet per la temporada 2019-2020 després d'haver-se anunciat la seva arribada recentment. La jugadora provinent del Químic ER, habitual a les convocatòries de les categories inferiors de la selecció catalana i espanyola, arriba a la Feixa Llarga donant un salt important a la seva carrera.

Èxit al Torneig Internacional de Tambeach de Catalunya

El cap de setmana del 7 i 8 de setembre es va disputar a Vilanova i la Geltrú la 13ª Torneig Internacional de Tambeach de Catalunya amb un nombre important de participants procedents de diferents indrets de Catalunya i altres regions europees.

Gimnàstica Estètica de Grup a l'INEF Barcelona: jornada de portes obertes el 16 i 19 de setembre

La secció de gimnàstica estètica de grup ja prepara la temporada vinent i realitzarà el proper 16 i 19 de setembre, de 18h a 19:30, 2 sessions de prova a les instal·lacions de l'INEFC per totes aquelles persones que tinguin ganes d'apuntar-se a fer GEG.

Pàgina 1 de 109