Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

Calendari de competicions internacionals de Gimnàstica Estètica de Grup 2019

La secció de gimnàstica estètica de grup de l'INEF Barcelona ja coneix el calendari de competicions internacionals de l'any 2019 que la IFAGG ha donat a conèixer recentment. L'equip buscarà la classificació a les competicions nacionals per enfrontar-se davant a les grans potències de l'est.

Calendari de L'INEF Barcelona de la Fase Final de la Lliga Catalana -Segona- de rugby masculí 2018-2019

INEF Barcelona ja coneix els seus rivals de la Fase Final de Segona de la Lliga Catalana de rugby masculí 2018-2019 després de que la Federació Catalana hagi donat a conèixer el calendari de competició. L'objectiu serà lluitar per l'ascens a la Divisió d'Honor Catalana.

Prèvia: INEF-L'Hospitalet vs UAS Universitario de Sevilla CR, J8 Lliga Iberdrola

INEF-L'Hospitalet comença la segona volta de la Lliga Iberdrola aquest diumenge a les 13:30h a la Feixa Llarga. en el partit de la 8ª jornada que l'enfrontarà al cuer de la classificació, el UAS Universitario de Sevilla CR.

Prèvia: INEF Barcelona vs GEiEG, J1 Lliga Catalana Segona Divisió

INEF Barcelona arranca la fase decissiva de la temporada aquest cap de setmana amb la disputa de la 1ª jornada de la Fase Final de Segona de la Lliga Catalana de rugby masculí on s'enfrontarà a un dels clàssics del rugby català, el GEiEG. El partit tindrà lloc diumenge 16 a la 13:30h. a la Foixarda.

Prèvia: RC L'Hospitalet-INEF vs CR Tarragona Fem, J1 Lliga Catalana Primera

RC L'Hospitalet-INEF comença la fase decissiva de la temporada aquest diumenge a partir de les 11:45 amb el partit corresponent a la 1ª jornada de la Lliga Catalana de rugby femení (Primera) que l'enfronta a La Feixa Llarga al CR Tarragona Fem.

Calendari de L'Hospitalet-INEF de la Fase Final de la Lliga Catalana de rugby femení 2018-2019

L'Hospitalet-INEF ja coneix els seus rivals de la Fase Final de Primera de la Lliga Catalana de rugby femení 2018-2019 després de que la Federació Catalana hagi donat a conèixer el calendari de competició. L'objectiu és lluitar per l'ascens a la Divisió d'Honor Catalana.

Pàgina 1 de 113