enfrdees

Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

Victòria decissiva per INEF-L'Hospitalet davant el XV Sanse Scrum

INEF-L'Hospitalet va aconseguir una important victòria per un ajustat 19 a 23 davant el XV Sanse Scrum en la visita diumenge al Polideportivo Municipal Dehesa Boyal, partit corresponent a la 10ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení.

María Casado i María Ribera, convocades pel Seven espanyol

María Casado i María Ribera, jugadores de l'INEF-L'Hospitalet formen part de la darrera convocatòria de la selecció espanyola de Seven de rugby femení que estarà concentrada del 21 al 23 de Febrer a Madrid.

1ª fase de la Copa Catalana de Base i Via Olímpica -Individual i per Equips- de GAF a Hostalets de Balenyà

La temporada de gimnàstica artística femenina té una nova cita aquest cap de setmana amb la 1ª fase de la Copa Catalana de Base i Via Olímpica -Individual i per Equips- a Hostalets de Balenyà. Les gimnastes més "grans" en categoria Base -B6P-B6G-B7P-B7G-B8- i de Via Olímpica comencen la competició.

Prèvia: Sitges "B" vs INEF Barcelona. La millor defensa contra el millor atac

Aquest diumenge 25 a partir de les 13 hores, partit decissiu per les aspiracions de l'INEF Barcelona aquesta temporada a la Lliga Catalana de rugby masculí. Els dos equips invictes, Sitges i l'INEF, s'enfronten en un match que pot marcar el futur de la Lliga.

Vota #ensayoraquel com la millor acció de la jornada 10 de la Lliga Iberdrola

La Raquel Garcia, de l'INEF-L'Hospitalet, torna a repetir entre les escollides com la millor acció de la jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení. Vota #ensayoraquel a Twitter com la millor acció de la 10ª jornada. L'assaig de la Raquel va marcar el camí de la victòria a les Osses en el seu important match enfront el XV Sanse Scrum.

Els Ossos derroten amb solvència al CEU Rugby 18 a 5

Nova victòria dels Ossos per 18 a 5 a la 5ª jornada de la segona fase de la Lliga Catalana de rugby masculí en el partit que els va enfrontar al CEU Rugby B a la Foixarda.

Pàgina 1 de 83