L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

ACTUALITAT - Club Esportiu INEF Barcelona

3ª victòria consecutiva a la DHC d'un equip que va cap amunt

INEF Barcelona no va deixar opció a les Spartanes de Granollers i va guanyar 17 a 64 el partit de tornada de les semifinals de "consolació" de la Divisió d'Honor Catalana Quadis Autocentre de rugby femení al Camp de Font Verda. L'equip lluitarà per la 9ª posició final a la classificació.

INEF Barcelona guanya i convenç a les Spartanes Granollers 57-5

Bon partit de les noves Ósses de l'INEF Barcelona aquest diumenge al Camp de La Foixarda davant les Spartanes de Granollers al partit d'anada de les semifinals de "consolació" de la Divisió d'Honor Catalana Quadis Autocentre de rugby femení aconseguint una victòria convincent per 57 a 5.

Prèvia: INEF Barcelona vs Spartanes Granollers, Semifinals "Consolació" Divisió Honor Catalana rugby femení 2020-2021

INEF Barcelona rep diumenge 11 a partir de les 13:30h al Camp de La Foixarda a les Spartanes de Granollers en partit corresponent a la fase final de la Divisió d'Honor Catalana Quadis Autocentre de rugby femení. Els dos equips busquen la victòria per definir la millor posició final a la classificació.

Carles Martínez s'incorpora a la plantilla d'entrenadors del Club

Carles Martínez s'incorpora a la plantilla d'entrenadors del Club Esportiu INEF Barcelona per l'activitat d'Iniciació Gimnàstica de les Escoles Esportives en substitució de la Maria Solà. En Carles començarà els entrenaments a partir del proper 6 d'abril. Benvingut Carles!

Les Ósses s'enfrontaran a Spartans Granollers a la lligueta final de la Divisió d'Honor Catalana de rugby femení

INEF Barcelona ja coneix rival a la lligueta final de la Divisió d'Honor Catalana de rugby femení. Spartans Granollers va guanyar el partit pendent de la primera fase al RC L'Hospitalet per 12-0 i s'enfrontarà a les Ósses per definir la posició final a la classificació.

Les activitats del Club romandran aturades del 29 de març al 5 d'abril inclosos per vacances de Setmana Santa

El Club Esportiu INEF Barcelona recorda que del 29 de març al 5 d'abril inclosos estem de vacances de Setmana Santa, per tant, no hi haurà activitat esportiva al gimnàs així com atenció al públic, tal com vam anunciar al calendari d'inici del curs. Tornarem a partir del 6 d'abril en els horaris establerts pel toc de queda. Cuideu-vos molt!

INEF Barcelona espera rival a la fase final de la Divisió d'Honor Catalana de rugby femení

La fase final de la Divisió d'Honor Catalana de rugby femení comença definir-se un cop finalitzats els partits dels 4 grups. Els dos primers classificats de cada grup disputaran un playoff pel títol mentre que els següents classificats definiran la seva posició a la classificació final.

Primera victòria de la "nova era" de les Ósses a la DHC davant el GBR 0 a 76

INEF Barcelona va aconseguir el primer triomf d'aquesta "nova era" el passat dissabte en la seva visita al Camp de Sant Roc per enfrontar-se davant el GBR, en partit corresponent a la 3ª jornada de la Divisió d'Honor Catalana de rugby femení.

VÍDEOS: Les Escoles Esportives INEF Barcelona a casa | Per Miquel Dalmau i Eli Marina, Recopilatori SESSIÓ #7

Afortunadament les Escoles Esportives ja fa unes setmanes que tornen a funcionar a ple rendiment. Tot i això, en Miquel Dalmau, entrenador del Club Esportiu INEF Barcelona, ens deixa una sèrie de rutines per recuperar el to físic.

Pàgina 1 de 132

app inef barcelona