Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

Vero Núñez, Ani Iglesias i Sarah Longan, primers fitxatges del nou INEF-L'Hospitalet 2019-2020

Després de la presentació a principis de juliol del nou staff tècnic de l'INEF-L'Hospitalet, comencen a arribar els primers fitxatges de cara a la temporada 2019-2020. Ani Iglesias (CRUC), Vero Núñez i Sarah Longan (UES), són les tres primeres incorporacions que arriben per reforçar la plantilla.

María Casado, a la convocatòria prèvia al Campionat d'Europa Femení de Seven a Karkhiv (Ucraïna)

María Casado, jugadora d'INEF-L'Hospitalet, forma part de la convocatòria de la Selecció Espanyola de Seven Femení prèvia al Campionat d'Europa Femení de Seven que tindrà lloc a Karkhiv (Ucraïna) els dies 20 i 21 de juliol. María Losada, lesionada després del Preolímpic, de moment queda fora.

Les Ósses Casado i Losada, fora dels JJOO de Tokio 2020 amb la Selecció de Seven

La Selecció femenina de seven, amb les Ósses María Casado i María Losada, han dit adéu al somni de Tokio 2020 en l'exigent Preolímpic europeu que s'ha celebrat aquest cap de setmana a Kazan (Rússia) després de caure a la final pel bronze davant França 17-5.

Casado i Losada viatgen amb les Leonas7s al Preolímpic de Kazán

María Casado i María Losada, jugadores de l'INEF-L'Hospitalet, tornen a ser convocades amb la Selecció Espanyola de Seven pel Seleccionador Pedro de Matías de cara a disputar el Torneig Preolímpic de Kazán (Rússia) que tindrà lloc el 13-14 de Juliol.

INEF-L'Hospitalet començarà la pretemporada el 19 d'Agost

INEF-L'Hospitalet de Pablo Arévalo comença a perfilar els primers detalls de la pretemporada. L'equip començarà els seus entrenaments el 19 d'Agost i durant 2 setmanes entrenarà 4 dies de la setmana de cara a preparar tots els reptes de la temporada 2019-2020.

Pablo Arévalo, triat entre els 3 millors tècnics de l'any a Catalunya

La Federació Catalana de Rugby va obrir fa uns dies una enquesta per triar el millor tècnic de l'any a Catalunya. Entre els escollits està Pablo Arévalo, seleccionador de Catalunya amb les Bes7ies i nou entrenador de l'INEF-L'Hospitalet, Tot un reconeixement per la gran temporada amb l'UE Santboiana. A més, també està en Marc Sentís del BUC i l'Albert Casorrán del Rugby Sant Cugat.

Resultats del Campionat d'Espanya individual, Clubs i Seleccions Autonòmiques de Base GAF i GAM a València

Del 30 al 7 de juliol, el Pabellón de la Fuente de San Luís de València ha acollit una nova edició del Campionat d'Espanya de Gimnàstica Artística Masculina i Femenina amb la participació dels principals Clubs del panorama nacional.

Del 30 al 7 de juliol, el Pabellón de la Fuente de San Luís de València està acollint una nova edició del Campionat d'Espanya de Gimnàstica Artística Masculina i Femenina on es reuneixen els millors gimnastes del panorama nacional, amb participació de gimnastes de l'INEF Barcelona.

INEF-Marina Femení, subcampions de la Copa Catalunya de tamborí indoor

Aquesta cap de setmana va tenir lloc al Pavelló Municipal de Vilafranca del Penedès una nova edició de la Copa Catalunya de tamborí indoor on l'equip masculí i femení de INEF-Marina va participar.

Preinscripcions Obertes per les Escoles Esportives 2019-2020 pel públic en general

Les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona estan tutelades pels professors del Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya -INEFC-, i els tècnics són llicenciats en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport o bé alumnes que estan cursant aquesta carrera universitària.

Arrenquen les Estades d'Estiu al Club Esportiu INEF Barcelona

Arriba un dels dies més il·lusionants de l'any al Club Esportiu INEF Barcelona: l'inici de les Estades d'Estiu. A partir d'avui dilluns a les 9 comencen les activitats a les instal·lacions de l'INEFC on rebrem més de 200 esportistes que durant 4 setmanes esperem que visquin una experiència inolvidable.

Pàgina 1 de 87