Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

Minut a minut: INEF-L'Hospitalet vs CR Olímpico de Pozuelo, 4ª Jornada Lliga Iberdrola 2018-2019

Segueix el minut a minut del partit INEF-L'Hospitalet vs CR Olímpico de Pozuelo corresponent a la 4ª jornada de la Lliga Iberdrola.

El Circ de l'INEF Barcelona, novament protagonista al Catakrac de BTV

Aquest cap de setmana podrem gaudir d'una nova aparició de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona al Catakrac de BTV. Els joves artistes del futur ens mostraran les seves habilitats, dissabte 20 de 8 a 9:25h.

DIRECTE: 20/10 a les 14h, INEF-L'Hospitalet vs CR Olímpico de Pozuelo, J4 Lliga Iberdrola

Retransmissió en directe del partit INEF-L'Hospitalet vs CR Olímpico de Pozuelo, corresponent a la 4ª jornada de la Lliga Iberdrola 2018-2019, aquest dissabte a partir de les 14 hores al Camp Municipal de la Feixa Llarga. Segueix el partit a la Web o al nostre canal de YouTube.

Prèvia: INEF-L'Hospitalet vs CR Olímpico de Pozuelo, J4 Lliga Iberdrola

Aquest dissabte 20, a les 14h INEF-L'Hospitalet rep la visita a la Feixa Llarga de l'actual campió, el CR Olímpico de Pozuelo, en partit corresponen a la 4ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení. Les Ósses, després d'un inici esperançador, s'enfronten a un conjunt madrileny que ha començat de forma irregular la temporada.

INEF Barcelona s'apunta una nova victòria a la Lliga Catalana per incompareixença del Rugby Alella

INEF Barcelona no va disputar finalment el partit que l'enfrontava al Rugby Alella aquest cap de setmana de la Lliga Catalana de rugby masculí en el que era l'estrena dels Óssos a casa en competició oficial aquesta temporada després de molts mesos.

Entrevista a l'Aroa González a RAC1

Aroa González, exjugadora de l'INEF Barcelona, eterna capitana de la selecció catalana i espanyola va passar pels estudis de RAC1 per repassar l’actualitat de l’INEF-L'Hospitalet, l’actualitat del rugby femení cartalà i va explicar detalls i anècdotes dels més de 20 anys de carrera rugbística.

Pàgina 1 de 107