Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

Reunió de les Estades d'Estiu 2018, dijous 21 a les 18h a INEFC

Queda menys d'una setmana per començar les Estades d'Estiu i per tots aquells inscrits volem convocar-los a la Reunió Informativa que es durà a terme el proper dijous 21 de juny a les 18:00 hores a INEFC.

3 Ósses repeteixen amb les Leonas7s pel Campionat d'Europa a Marcoussis

Retorn a la feina per a la Selecció Femenina de Seven, que després del Training Camp davant Portugal de la setmana passada es posa en marxa de nou per preparar la primera cita del campionat d'Europa, que se celebrarà el 29 i 30 de juny a Marcoussis, i al Mundial de San Francisco, en què obriran la competició davant Fiji el 20 de juliol.

VÍDEO: Resum de la II GPS Copa de la Reina 7s de Madrid

Vídeo resum de la II GPS Copa de la Reina 7s de Madrid oferit per la Federació Espanyola de Rugby.

Gala d'Exhibició de Final de Curs de l'Escola de Circ 2018-2019

Arriba un dels moments més especials de l'any amb la Gala d'Exhibició de Final de Curs de l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona que es farà el proper dijous 21 de juny del 2018 a les 19:30h a les instal·lacions de l'INEFC. Esteu tots convidats!

III Fase i Final de la Copa d'Espanya de GEG a Sant Cugat del Vallès

Del 15 al 17 de juny, el Pavelló III de la Zona Esportiva Municipal de Sant Cugat del Vallès acollirà la 3ª Fase i Final de la Copa d'Espanya de gimnàstica estètica de grup amb la partipació dels equips sènior del Club Esportiu INEF Barcelona.

INEF United Campió i Bronze per INEF Attitude al III Open AGEGCAT '18 de GEG a Vilafranca del Penedès

El passat 3 de juny va tenir lloc el III Open AGEGCat '18 de gimnàstica estètica de grup al Pavelló La Gamba de Vilafranca del Penedès amb la participació del equips sènior del Club Esportiu INEF Barcelona.

Pàgina 1 de 97