enfrdees

Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

Entrevista a Mercè Viñals, jugadora de l'INEF-L'Hospitalet a L'H en Joc

Mercè Viñals, recentment escollida al XV ideal de la 2ª Jornada de la Lliga Iberdrola, ha estat entrevistada al programa L'H en Joc on dóna les seves impressions sobre el darrer partit i el futur més pròxim de l'equip. A partir del minut 47:10.

CEU Rugby vs INEF Barcelona, 3ª Jornada de la Lliga Catalana Rugby masculina

La Lliga Catalana de rugby masculina no s'atura i ja tenim a tocar la 3ª jornada que tindrà lloc aquest cap de setmana. En aquesta ocasió, l'INEF Barcelona s'enfrontarà davant el CEU Rugby Barcelona, un rival que no li posarà les coses gens fàcil. Dissabte 21, a les 16h, al camp de rugbi esports UB, els ossos necessiten el nostre suport.

VÍDEO: Catalunya vs Castella i Lleó, dissabte 21, 9 jugadores de l'INEF, t'ho perdràs?

Dissabte 21 d'octubre, Mar Bella 13h: Catalunya vs Castella i Lleó, amb 9 jugadores de l'INEF-L'Hospitalet, t'ho perdràs?

INEF suma una altra victòria contra la selecció de Vilanova i la Geltrú

INEF Barcelona va sumar una nova victòria aquest diumenge a la Foixarda davant la selecció de Vilanova i la Geltrú, en partit a la 2ª jornada de la Lliga Catalana de Rugby masculí.

Exhibició de lluita i pundonor de l'INEF-Hospitalet tot i caure davant el CRAT 5 a 13

INEF-L'Hospitalet va caure aquest dissabte a la Feixa Llarga per un marcador ajustat de 5 a 13 davant al CRAT a Corunya en partit corresponent a la 2ª jornada de la Lliga Iberdrola després d'una exhibició de lluita i pundonor durant els 80 minuts que va fer somiar a l'afició.

La Mar Bella acull aquest dissabte 21 (13h) la selecció catalana de rugby femení contra Castella i Lleó

Ja tenim data, hora i lloc per al partit de la selecció catalana absoluta femenina contra Castella i Lleó. Les noies de Carlos Juidias s'estrenaran en el Campionat Autonòmic de Seleccions el dissabte 21 d’octubre a les 13h en un escenari molt especial, doncs el “XV de la Ginesta” tindrà com a casa l'estadi barceloní de la Mar Bella, que podrà presumir de la nova gespa artificial que aquests dies s’està acabant d’implantar.

Pàgina 1 de 84