L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

ACTUALITAT - Club Esportiu INEF Barcelona

Modificació d'horaris a causa del toc de queda a les activitats esportives del Club

L'aprovació del Procicat de les mesures de reducció de mobilitat pel toc de queda nocturn aquest diumenge 25 d'octubre afectarà al desenvolupament de les activitats esportives del Club Esportiu INEF Barcelona.

La FER posa data a l'inici de la Lliga Iberdrola: 13 de desembre

Divendres 2 d'octubre es va celebrar de forma telemàtica l'Assemblea General de la Federació Espanyola de Rugby on es va decidir tirar endavant el calendari estatal del rugby per a la temporada 2020-2021 malgrat la situació actual de la pandèmia del COVID-19.

​​​​​​​28 i 29 de novembre, dates d'inici de la Lliga Catalana de Rugby

L'Assemblea General Ordinària de la Federació Catalana de Rugby s'ha reunit aquesta setmana de forma telemàtica per aprovar el format de les competicions d'aquest curs i els nous pressupostos, així com la memòria esportiva de la temporada passada. Els equips d'INEF Barcelona ja coneixen les dates proposades d'inici de lliga.

L'Escola de Circ amplia la seva plantilla amb Martina Garcés, nova entrenadora del Club

Martina Garcés s'incorpora a la plantilla d'entrenadors del Club Esportiu INEF Barcelona per l'Escola de Circ per a les activitats de Circ en miniatura i Jugant amb el circ. L'Escola de Circ segueix creixent. Benvinguda Martina!

Protocol d'actuació per a la tornada de les competicions oficials d'àmbit estatal i caràcter no professional 2020/2021

Protocol d'actuació per a la tornada de competicions oficials d'àmbit estatal i caràcter no professional, subscrit per totes les comunitats autònomes, Federació Espanyola de Municipis i Províncies, Federacions Esportives Espanyoles, Associació de l'Esport Espanyol, Comitè Paralímpic Espanyol, Comitè Olímpic Espanyol i organitzadors de competicions.

Joan Codina, nou entrenador de l'equip de rugby femení

Joan Codina Prieto és el nou entrenador de l'equip de rugby femení per a la temporada 2020-2021 després de l'acord al que ha arribat amb la directiva del Club Esportiu INEF Barcelona.

Bet Boloix, nova manager de l'equip de rugby femení

Bet Boloix, icone del rugby català, és la nova manager de l'equip de rugby femení de l'INEF Barcelona després de l'acord amb el que ha arribat amb la directiva del Club.

Nuria Torra, nova responsable COVID-19 de les Escoles Esportives del Club

Nuria Torra ha estat nombrada per la Junta Directiva com a nova responsable COVID19 per les Escoles Esportives 2020-2021 del Club Esportiu INEF Barcelona. La Nuria serà un pilar fonamental de cara al nou curs.

VIDEO: Presentació campanya INEF Barcelona rugby femení 2020-2021 "Jo m'hi apunto, i tu?"

Arrenca l'il·lusionant projecte de recuperació de les senyes d'identitat de l'equip de rugby femení del Club Esportiu INEF Barcelona per a la temporada 2020-2021. "Jo m'hi apunto, i tu?"

Pàgina 1 de 128

app inef barcelona