ACTUALITAT - Club Esportiu INEF Barcelona

INEF Ilusion participarà a la 1ª Fase de GEG del CEEB

El proper dia 16 de febrer comença la temporada de gimnàstica estètica de grup al CEEB amb la 1ª fase on l'equip infantil "Ilusion" del Club Esportiu INEF Barcelona participarà. Ja es coneixen els horaris i ordre de participació.

Uns Óssos brillants guanyen 68 a 0 al Sel. Vilanova

INEF Barcelona va disputar un partit brillant aquest diumenge al vèncer amb claredat i bon joc al Sel Vilanova per 68 a 0 en partit corresponent a la 3ª jornada de la Lliga Catalana de rugby masculí jugat a La Foixarda.

Minut a minut: INEF-L'Hospitalet vs Sanse Scrum RC, 10ª Jornada Lliga Iberdrola 2019-2020

Segueix el minut a minut del partit INEF-L'Hospitalet vs Sanse Scrum RC corresponent a la 10ª jornada de la Lliga Iberdrola.

Prèvia: INEF-L'Hospitalet vs Sanse Scrum RC, J10 Lliga Iberdrola 2019-2020

La Lliga Iberdrola arriba al cicle decissiu de la temporada amb la disputa de les jornades decissives. Dissabte a les 16 hores a la Feixa Llarga, INEF-L'Hospitalet rep la visita del líder, el Sanse Scrum RC, en partit corresponent a la 10ª jornada. Podreu seguir el partit a través de YouTube, la WebCanalferugby.

Prèvia: INEF Barcelona vs Sel. Vilanova, J3 Lliga Catalana Segona Divisió

INEF Barcelona disputa el seu primer partit del 2020 a La Foixarda aquest diumenge 26 a partir de les 13:30 hores davant el Sel. Vilanova, en partit corresponent a la 3ª jornada de la Lliga Catalana de rugby masculí.

DIRECTE: 25/1 a les 16:00h, INEF-L'Hospitalet vs Sanse Scrum RC, J10 Lliga Iberdrola

Retransmissió en directe del partit INEF-L'Hospitalet vs Sanse Scrum RC corresponent a la 10ª jornada de la Lliga Iberdrola 2019-2020, aquest dissabte 25 a partir de les 16:00 hores. Segueix el partit a través de YouTube, la Web i Canalferugby.

INEF-Marina femení guanya el 1r Torneig a la Lliga Catalana de tamborí

INEF-Marina ha començat amb molta força aquest temporada la Lliga Catalana de Tamborí Indoor tant en categoria masculina com femenina. L'equip femení ha guanyat el primer torneig disputat aquest cap de setmana al Pavelló de la Marina.

Triomf convincent de L'Hospitalet-INEF davant el Químic Alella Fem

L'Hospitalet-INEF va sumar la seva primera victòria a la Fase Final de Primera de la Lliga Catalana aquest diumenge a Alella al partit que el va enfrontar al Químic Alella Fem. corresponent a la 2ª jornada. Triomf convicent que dona moral al grup.

Victòria dels Óssos a l'últim minut al camp de l'Osona RC 36-38

Els Óssos van retornar a la competició al 2020 disputant la 2ª jornada de la Lliga Catalana de Segona de rugby masculí al camp de l'Osona RC aquest dissabte a la tarda.

Pàgina 1 de 120