enfrdees

Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

Dura competència al Campionat d'Espanya de GAM i GAF a Valladolid

La temporada de gimnàstica artística va arribar a la seva última estació amb el Campionat d'Espanya de GAM i GAF que va tenir lloc a Valladolid on més de 1400 esportistes de totes les edats es van reunir durant 6 dies amb la participació dels gimnastes del Club.

Vídeos: Elisabet Marina al Campionat d'Espanya de GAF Valladolid 2017

Vídeos d'exercicis de l'Elisabet Marina, gimnasta del Club Esportiu INEF Barcelona, al Campionat d'Espanya de GAF a Valladolid.

Galeria: Campionat d'Espanya de GAM i GAF Valladolid 2017

Ja està disponible la galeria del Campionat d'Espanya de GAM i GAF Valladolid 2017

Aroa González, jugadora del Club Esportiu INEF Barcelona, llegenda del rugby espanyol

L'Aroa, com bé sabreu, va decidir retirar-se al finalitzar aquesta temporada després d'una vida dedicada al rugby, plena de sacrificis com ha reflectit l'article que li ha dedicat "El Confidencial" aquesta setmana abans de l'anunci de la llista pel Mundial d'Irlanda de Rugby XV.

Aroa González, Maria Casado i Ángela del Pan convocades pel Mundial d'Irlanda 2017

Jose Antonio Barrio, seleccionador espanyol de rugby XV, ha donat la llista definitiva de 28 jugadores pel Mundial d'Irlanda 2017 que començarà aquest proper 9 d'agost i on destaca la presència de 3 jugadores del Club Esportiu INEF Barcelona.

Les Leonas, amb 3 INEF, guanya a Anglaterra per 7 a 15

Les Leonas, la selecció espanyola de rugby femení, s'ha imposat aquest cap de setmana per 7 a 15 a la selecció d'Anglaterra B en partit amistós preparatori de cara al Mundial d'Irlanda 2017, amb la participació de 3 jugadores del nostre Club.

Pàgina 1 de 81