Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

VIDEO: Actuació d'INEF United al XX Campionat del Món de Gimnàstica Estètica de Grup

Vídeo de l'actuació de l'INEF United a la fase preliminar de la XX edició del Campionat del Món de Gimnàstica Estètica de Grup.

Arriba la 1ª Fase de la Copa de la Reina 7s a Oliva (València)

Arriba la cita de Seven més important de la temporada amb la disputa de la III GPS Copa de la Reina Iberdrola que es jugarà aquest any a les seus d'Oliva (València) el 25-26 de maig, Alzira (València) el 1-2 de juny i a Montecastillo, Jerez de la Frontera (Cadis) el 15-16 de juny.

Casado i Losada, concentrades amb les Leonas7s a Sierra Nevada

La Selecció femenina de seven torna a la feina després del bon paper en la Sèrie Mundial de Langford amb una concentració al CAR de Sierra Nevada del 20 de maig al 6 de juny. Tot i que les Leonas7s encara han de tancar la temporada dels tornejos de World Rugbi amb l'última ronda a Biarritz, els esforços de totes estan ja posats en el Preolímpic europeu que disputaran el 13 i 14 de juliol a Kazan on es reparteix una plaça directa al combinat guanyador i dos bitllets més al segon i tercer classificat que tindrien una última oportunitat en la Repesca Mundial.

DIRECTE: A partir de les 10:30h, segueix a INEF United al XX Campionat del Món de Gimnàstica Estètica de Grup

Segueix en directe la jornada final de la XX edició del Campionat del Món de Gimnàstica Estètica de Grup on participa l'equip INEF United, a la categoria sènior.

INEF United participa al XX Campionat del Món de Gimnàstica Estètica de Grup

El Palau dels Esports de Cartagena serà la seu del 17 al 19 de maig de la XX edició del Campionat del Món de Gimnàstica Estètica de Grup, així com de la Cartagena Children Trophy. Participaran 178 equips de 28 països, entre ells INEF United, a la categoria sènior.

INEF Ilusion i Attitude pugen al podi final de GEG del CEEB

Aquest cap de setmana va tenir lloc la 3ª fase definitiva de la competició de GEG del CEEB al Pavelló de la Mar Bella on els equips Ilusion i Attitude de l'INEF Barcelona van participar obtenint uns magnífics resultats.

INEF-Marina, triplet de victòries al darrer Torneig de tamborí femení

Aquest cap de setmana va tenir lloc una nova jornada de la Lliga Catalana de tamborí indoor en el seu format de tornejos on l'equip femení de l'INEF-Marina va imposar-se als 3 partits, malgrat l'últim no es va poder disputar per lesió d'una jugadora del Tambeach Garraf. La Joana, la Sònia i la Jordina segueixen en plena forma donant alegries al Club.

L'Hospitalet-INEF guanya la 1ª sèrie del Torneig Catalunya Sevens

L'Hospitalet-INEF va proclamar-se Campió de la 1ª sèrie del Torneig Catalunya Sevens que va tenir lloc aquest cap de setmana al camp de la Feixa Llarga, competició organitzada per la Federació Catalana de Rugby i el RC L'Hospitalet.

VÍDEOS: Partits de L'Hospitalet-INEF al Torneig Catalunya Sevens

Vídeos dels partits del Torneig Catalunya Sevens que ha disputat L'Hospitalet-INEF aquest cap de setmana davant el RC Sant Cugat, el VPC Andorra i la UE Santboiana, emesos gràcies a les noies de L'Hospitalet-INEF.

Les Leonas7s finalitzen en 8ª posició a Langford

Les Leonas7s de Pedro de Matías, amb la María Losada i la María Casado a les seves files, han disputat aquest cap de setmana les World Seven Series de Langford (Canadà) on han finalitzat en 8ª posició, igualant el seu millor resultat de la temporada.

8 Ósses amb les Bès7ies per preparar el Campionat Autonòmic de sevens femení

La selecció catalana de rugby a VII femenina apujarà el teló el proper dilluns a la Feixa Llarga. Les Bès7ies arrenquen la temporada a l’Hospitalet i ho fan amb una nova cara al capdavant: Pablo Arévalo, entrenador aquesta temporada de la UE Santboiana femení i ex membre de l’staff tècnic de la selecció espanyola de sevens que va disputar els Jocs Olímpics i les Sèries Mundials.

Resultats de la 3ª fase de la Copa Catalana de Base 4P-4M-4G-5P-5M-5G-6P-6G-7G.A-7G.B -Individual i per Equips- de GAF a Salt

La 3ª fase de la Copa Catalana de Base 4P-4M-4G-5P-5M-5G-6P-6G-7G.A-7G.B -Individual i per Equips-. de GAF va disputar-se aquest cap de setmana a la localitat gironina de Salt on van competir vàries gimnastes del Club Esportiu INEF Barcelona.

Pàgina 1 de 83