enfrdees

Actualitat - Club Esportiu INEF Barcelona

DIRECTE: 17/12 a les 12h, Getxo Artea vs INEF-L'Hospitalet, J6 Lliga Iberdrola 2017-2018

Retransmissió en directe del partit Getxo Artea vs INEF-L'Hospitalet, corresponent a la 6ª jornada de la Lliga Iberdrola 2017-2018, aquest diumenge a partir de les 12 hores al Municipal de Fadura. Segueix el partit a la Web o a YouTube.

Prèvia: Getxo Artea vs INEF-L'Hospitalet, 6ª Jornada Lliga Iberdrola 2017-2018

La 6ª jornada de la Lliga Iberdrola ja està aquí amb el partit que disputaran aquest diumenge a partir de les 12 al Municipal de Fadura el Getxo Artea contra INEF-L'Hospitalet. Les osses necessiten imperiosament sumar la primera victòria per canviar la dinàmica.

Resum del partit INEF-L'Hospitalet vs CR Majadahonda, 5ª Jornada de la Lliga Iberdrola 2017-2018

Resum de les millors accions del partit de la jornada 5 de la Lliga Iberdrola disputat entre INEF-L'Hospitalet i CR Majadahonda.

Mercè Vinyals i María Ribera al XV de la 5ª Jornada de la Lliga Iberdrola

La Federació Espanyola de Rugby ha donat a conèixer el XV de la jornada on destaca la presència de 2 jugadores de INEF-L'Hospitalet, Mercè Vinyals i Maria Ribera.

Catalunya, bronze femení al 2nd World Championship Tamborello a Catalunya

Catalunya va acollir del 8 al 10 de desembre el 2nd World Championship Tamborello a Catalunya on les millors seleccions del món van veure's les cares. La selecció catalana femenina va aconseguir l'objectiu de pujar al podi amb una medalla de bronze mentre que els nois van tenir que conformar-se amb la setena posició.

Galeria: 2nd World Championship Tamborello a Catalunya (8 al 10 de desembre)

Galeria d'imatges del 2n Campionat del Món de Tamborello, organitzat a Catalunya per la Federació Catalana de Tamborí els dies 8, 9 i 10 de desembre de 2017 amb la participació de l'Edu Bosch i el Marc Satorra, jugadors de l'INEF Barcelona i vàries exjugadores del Club a la selecció femenina.

Pàgina 1 de 89