enfrdees

GAM - Club Esportiu INEF Barcelona

L'activitat de Gimnàstica Artística Masculina està dirigida per a nens de 6 a 12 anys (Educació Primària)

Iniciació Gimnàstica Masculina, per 3 activitats: Iniciació Gimnàstica (INI 1, INI 2 i INI 3)

Dies: dilluns i dimecres o bé dimarts i dijous de 17:30 a 19:00 hores.
Preu: 2 dies 135 euros al trimestre / 1 dia 105 euros al trimestre.

Què es treballa a Iniciació a la Gimnàstica Artística Masculina?

La nostra filosofia és gaudir d'aquest esport mentre la gimnasta apren la tècnica específica i millora la seva riquesa motriu, ja que la Gimnàstica Artística és un dels pocs esports tant complerts a nivell d'habilitats motrius i habilitats tècniques. En aquesta modalitat els gimnastes treballaran els 6 aparells corresponents: terra, salt, anelles, cavall amb arcs, barra fixa i paralel·les. Els elements tècnics seran els bàsics per a cada aparell, treballats de tal manera que li permetran aprendre elements nous quan aquests primers estiguin assolits.

Per tal de garantir la màxima interacció durant l'activitat, plantegem una sessió mitjançant circuits, on el grup queda dividit en 3 o 4 estacions per tal de treballar els elements que corresponguin a aquell aparell i a aquella sessió. El circuit també dona l'oportunitat a cada gimnasta de realitzar una progressió diferent del mateix element segons el seu nivell tècnic i físic.

Iniciació Gimnàstica funciona per Nivells. Si has estat inscrit l'any anterior, cal inscriure's al Nivell anterior assolit. Per noves inscripcions, a mode indicatiu:

• INICIACIÓ GIMNÀSTICA 1: 6, 7, 8 anys
  • INICIACIÓ GIMNÀSTICA 2: 9, 10 anys
  • INICIACIÓ GIMNÀSTICA 3: 11, 12 anys

Aquestes edats són orientatives per establir una divisió inicial, si bé queda subjecte a l'apreciació dels tècnics l'establiment del nivell.

Per què el seu fill ha de realitzar aquesta activitat?

Aquesta activitat la recomanem sobretot per la potencialitat motriu que comporta aquest esport. El seu fill saltarà, correrà, girarà, es mantindrà en equilibri... i el més important, combinarà diferents habilitats en el mateix moment. El vagatge que obtindrà a partir d'aquestes classes, no l'obtindrà amb cap altre esport.

Com Apuntar-se?Informació Oferta EsportivaFulls d'Inscripció

INEF Oficines Club Esportiu INEF Barcelona

Dirigir-se a l’entrada a la Direcció Tècnica i Oficina d'Atenció al Soci del Club Esportiu INEF Barcelona.

Horari Atenció al públic set-juny: de dilluns a dijous de 17:30 a 19:00 hores (Festius, vacances de Nadal, Setmana Santa i agost TANCAT)
Horari d'Atenció al públic JULIOL: de dilluns a divendres de 9 a 13 i de 15 a 17 hores.
Tel.: 93 4255445 ext. 200 en l'horari d'atenció al públic
Avinguda de l’Estadi 12-22, 08038 Barcelona

1. Inscripcions Online

Àrea d'inscripció de les Escoles Esportives i l'Escola de Circ
Àrea d'inscripció de les Estades d'Estiu

1. Descarrega el Formulari PDF

FULL D'INSCRIPCIÓ PER ADULTS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS ESTIU

1. App Club Esportiu INEF Barcelona. Disponible a l'APP Store per iOS o a Google Play per Android
  2. Demana cita prèvia

L'oferta esportiva del Club Esportiu INEF Barcelona està formada per una amplia varietat d'activitats esportives gimnàstiques per adults i menors: Babygim, Acrobàcia, Gimnàstica Artística Masculina i Femenina, entre d'altres, a les instal·lacions de l'INEFC Barcelona.

Llegeix més

FULL D'INSCRIPCIÓ PER ADULTS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS ESTIU

* Consulta Disponibilitat, omplir el full d'inscripció no garantitza plaça.