enfrdees

Gimnàstica - Club Esportiu INEF Barcelona

Dura competència al Campionat d'Espanya de GAM i GAF a Valladolid

La temporada de gimnàstica artística va arribar a la seva última estació amb el Campionat d'Espanya de GAM i GAF que va tenir lloc a Valladolid on més de 1400 esportistes de totes les edats es van reunir durant 6 dies amb la participació dels gimnastes del Club.

Vídeos: Elisabet Marina al Campionat d'Espanya de GAF Valladolid 2017

Vídeos d'exercicis de l'Elisabet Marina, gimnasta del Club Esportiu INEF Barcelona, al Campionat d'Espanya de GAF a Valladolid.

Galeria: Campionat d'Espanya de GAM i GAF Valladolid 2017

Ja està disponible la galeria del Campionat d'Espanya de GAM i GAF Valladolid 2017

VÍDEO EN DIRECTE: A las 18h, Campionat d'Espanya de Gimnàstica Artística Valladolid 2017

VÍDEO EN DIRECTE: Campionat d'Espanya individual i seleccions autonòmiques. Campionat Nacional base Gimnàstica Artística, masculina i femenina al Polideportivo Pisuerga de Valladolid.

V Trofeu Vila de Salt: últim test abans del Campionat d'Espanya de GAF

Aquest cap de setmana s'ha celebrat a la localitat gironina de Salt el V Trofeu Vila de Salt, una competició de gran èxit aquestes darreres temporades que serveix com a cloenda de la temporada per alguns clubs i també com a termòmetre de cara al Campionat d'Espanya. Les gimnastes de l'INEF Barcelona hi van ser.

Campionat d'Espanya Individual, Seleccions Autonòmiques i Base de Gimnàstica Artística (GAM i GAF) a Valladolid

Del 10 al 16 de juliol, el Polideportivo de Pisuerga de Valladolid, acollirà una nova edició del Campionat d'Espanya de Gimnàstica Artística Masculina i Femenina on es reuniran els millors gimnastes del panorama nacional, amb participació de gimnastes de l'INEF Barcelona.

Pàgina 1 de 13