Gimnàstica - Club Esportiu INEF Barcelona

Resultats de la 3ª Fase Copa Catalana Promoció Nivells -individual i per equips- de GAM a Salt

El dissabte 2 de juny es va celebrar al Pavelló Municipal de Gimnàstica de Salt la 3ª Fase de Copa Catalunya - individual i equips - de Gimnàstica Artística Masculina, amb la participació del Joel López Rafel.

3ª fase Copa Catalunya promoció-Nivells individual i equips - de GAM

Aquest cap de setmana tindrà lloc la 3ª fase Copa Catalunya promoció-Nivells individual i equips - de GAM a la localitat gironina de Salt amb la participació del gimnasta Joel López Rafel del Club Esportiu INEF Barcelona.

Excel·lents resultats de la Final de Base i Via Olímpica -individual i aparells- de Gimnàstica Artística Femenina a Salt

Aquest cap de setmana va tenir lloc la Fase Final de Base i Via Olímpica -individual i aparells- de Gimnàstica Artística Femenina a Salt, amb la participació de les gimnastes del Club Esportiu INEF Barcelona.

Galeria: Final de Base i Via Olímpica -individual i aparells- de Gimnàstica Artística Femenina a Salt

Fotografies de la Fase Final de Base i Via Olímpica -individual i aparells- de Gimnàstica Artística Femenina a Salt.

Estem finalitzant ja la temporada de competicions i aquest cap de setmana tenim cita à Salt amb la disputa de la Fase Final de Base i Via Olímpica -individual i aparells- de Gimnàstica Artística Femenina a Salt.

Torn per les gimnastes més grans del Club Esportiu INEF Barcelona aquest cap de setmana amb la disputa de la 3ª fase de la Copa Catalana de Base 6P-7P-7G-8 i Via Olímpica -Individual i per Equips- de GAF a Salt.

Resultats de la 3ª fase de la Copa Catalana de Base 1-2-3-4 -Individual i per Equips- de GAF a Salt

Aquest cap de setmana va tenir lloc a la localitat gironina de Salt la 3ª fase de la Copa Catalana de GEG en categoria Base 1-2-3-4 -Individual i per Equips- amb la participació del Club Esportiu INEF Barcelona.

Aquest cap de setmana arriba una nova jornada de gimnàstica artística femenina al Pavelló Municipal de Gimnàstica de Salt on viurem la 3ª fase de la Copa Catalana de Base 1-2-3-4 -Individual i per Equips- on participarà el Club Esportiu INEF Barcelona.

3ª posició per equips a la 2ª fase de la Copa Catalana de Base 6P-7P-7G-8 i Via Olímpica de GAF a Manresa

Aquest cap de setmana va tenir lloc la 2ª fase de la Copa Catalana de Base 6P-7P-7G-8 i Via Olímpica -Individual i per Equips- de GAF a Manresa on les gimnastes del Club Esportiu INEF Barcelona van participar.

Pàgina 1 de 11