enfrdees

Acrobàcia Adults - Club Esportiu INEF Barcelona

L'activitat d'Acrobàcia per adults a INEF Barcelona està dirigida tots aquells i aquelles interessats en l'Acrobàcia (a partir de 18 anys)

Dies: dilluns i dimecres  i dimarts i dijous 20:00 a 21:30 (nivell 1 i nivell 2).

Preu: 2 dies 135 euros al trimestre / 1 dia 105 euros al trimestre.

Què es treballa a Acrobàcia per adults?

En aquesta activitat es treballa Acrobàcia de Terra, és a dir, els elements específics de l'aparell de Terra de Gimnàstica Artística i la Condició Física General (és imprescindible realitzar preparació física per tal d'evitar lesions). Es treballen aquests tipus d'elements ja que són els elements tècnics més fàcils d'aprendre i amb els que pots millorar més ràpid, ja que la resta d'aparells de les modalitats de gimnàstica són de caràcter tècnic més elevat. Podriem considerar que aquesta activitat és la continuació d'Activitats Gimnàstiques per adolescents.

Per tal de garantir la màxima interacció durant l'activitat, plantegem una sessió mitjançant circuits, on el grup queda dividit en 3 o 4 estacions per tal de treballar els elements que corresponguin a aquell aparell i a aquella sessió. El circuit també dona la oportunitat a cada gimnasta de realitzar una progressió diferent del mateix element segons el seu nivell tècnic i físic.

Per què has de realitzar aquesta activitat?

Si t'agrada la Gimnàstica Artística però mai has tingut l'oportunitat d'iniciar-te en aquest esport, encara no és tard. Si t'apuntes a Acrobàcia per adults aconseguiràs mantenir-te en forma físicament, t'ajudarà a desconnectar del teu dia a dia i aprendràs elements tècnics específics de l'esport. Per treballar Terra també es treballa el llit elàstic, el tumbling d'aire, el tumbling dur, els minitramps, etc.

Com Apuntar-se?Informació Oferta EsportivaFulls d'Inscripció

INEF Oficines Club Esportiu INEF Barcelona

Dirigir-se a l’entrada a la Direcció Tècnica i Oficina d'Atenció al Soci del Club Esportiu INEF Barcelona.

Horari Atenció al públic set-juny: de dilluns a dijous de 17:30 a 19:00 hores (Festius, vacances de Nadal, Setmana Santa i agost TANCAT)
Horari d'Atenció al públic JULIOL: de dilluns a divendres de 9 a 13 i de 15 a 17 hores.
Tel.: 93 4255445 ext. 200 en l'horari d'atenció al públic
Avinguda de l’Estadi 12-22, 08038 Barcelona

1. Inscripcions Online

Àrea d'inscripció de les Escoles Esportives i l'Escola de Circ
Àrea d'inscripció de les Estades d'Estiu

1. Descarrega el Formulari PDF

FULL D'INSCRIPCIÓ PER ADULTS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS ESTIU

1. App Club Esportiu INEF Barcelona. Disponible a l'APP Store per iOS o a Google Play per Android
  2. Demana cita prèvia

L'oferta esportiva del Club Esportiu INEF Barcelona està formada per una amplia varietat d'activitats esportives gimnàstiques per adults i menors: Babygim, Acrobàcia, Gimnàstica Artística Masculina i Femenina, entre d'altres, a les instal·lacions de l'INEFC Barcelona.

Llegeix més

FULL D'INSCRIPCIÓ PER ADULTS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS ESTIU

* Consulta Disponibilitat, omplir el full d'inscripció no garantitza plaça.