clubinefbcn - Club Esportiu INEF Barcelona

URL del lloc web: http://clubinefbcn.cat

Aquest cap de setmana arriba una nova jornada de gimnàstica artística femenina al Pavelló Municipal de Gimnàstica de Salt on viurem la 3ª fase de la Copa Catalana de Base 1-2-3-4 -Individual i per Equips- on participarà el Club Esportiu INEF Barcelona.

INEF-L'Hospitalet i CR Cisneros disputaran aquest diumenge a les 14h a Madrid el partit pendent corresponent a la 4ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení. Les d'Stacy Duvenage viatgen amb la tranquilitat d'haver aconseguit l'objectiu de la salvació a l'última jornada.

INEF Barcelona United, l'equip sénior de la secció de gimnàstica estètica de grup, va participar aquest cap de setmana a l'AGG World Cup II & Challenge Cup II de Graz (Austria) on va finalitzar a la 12ª posició.

Pàgina 1 de 388