L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores, d'acord a les mesures de seguretat que s'estan aplicant al Centre. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

clubinefbcn - Club Esportiu INEF Barcelona

URL del lloc web: http://clubinefbcn.cat

El Club Esportiu INEF Barcelona ha realitzat el document "Pla d’organització de l’activitat esportiva del Club Esportiu INEF Barcelona a INEFC: Mesures preventives d’higiene, seguretat i protocols d'actuació COVID-19" que marca les bases organitzatives a seguir per a realitzar les activitats esportives que es desenvolupen al Centre, implementant mesures preventives que ajuden a una correcta gestió de la pandèmia i la pràctica esportiva, permesa per les autoritats competents sempre que es cumpleixin les mesures d’higiene i seguretat.

Protocol d'actuació per a la tornada de competicions oficials d'àmbit estatal i caràcter no professional, subscrit per totes les comunitats autònomes, Federació Espanyola de Municipis i Províncies, Federacions Esportives Espanyoles, Associació de l'Esport Espanyol, Comitè Paralímpic Espanyol, Comitè Olímpic Espanyol i organitzadors de competicions.

Joan Codina Prieto és el nou entrenador de l'equip de rugby femení per a la temporada 2020-2021 després de l'acord al que ha arribat amb la directiva del Club Esportiu INEF Barcelona.

Pàgina 1 de 689

app inef barcelona