enfrdees

clubinefbcn - Club Esportiu INEF Barcelona

URL del lloc web: http://clubinefbcn.cat

INEF-L'Hospitalet va aconseguir una important victòria per un ajustat 19 a 23 davant el XV Sanse Scrum en la visita diumenge al Polideportivo Municipal Dehesa Boyal, partit corresponent a la 10ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení.

María Casado i María Ribera, jugadores de l'INEF-L'Hospitalet formen part de la darrera convocatòria de la selecció espanyola de Seven de rugby femení que estarà concentrada del 21 al 23 de Febrer a Madrid.

La temporada de gimnàstica artística femenina té una nova cita aquest cap de setmana amb la 1ª fase de la Copa Catalana de Base i Via Olímpica -Individual i per Equips- a Hostalets de Balenyà. Les gimnastes més "grans" en categoria Base -B6P-B6G-B7P-B7G-B8- i de Via Olímpica comencen la competició.

Pàgina 1 de 364