Injecció moral per les Ósses amb la victòria davant el Gòtics RC/RC Sitges - Club Esportiu INEF Barcelona

Injecció moral per les Ósses amb la victòria davant el Gòtics RC/RC Sitges

INEF Barcelona va oferir la millor versió de la temporada aquest dissabte al Santa Bàrbara aconseguint una important victòria 5-39 davant el Gòtics RC/RC Sitges a la 8ª jornada de la Divisió d'Honor Catalana. Les Ósses deixen el fanalet vermell de la classificació.

El millor INEF de la temporada guanya al Gòtics/Sitges a la DHC

Les Ósses van aconseguir la segona victòria a la Divisió d'Honor Catalana davant el Gòtics RC/RC Sitges aquest cap de setmana en partit que es va disputar al Santa Bàrbara. Dissabte es van veure les cares dos conjunts en problemes, en duel a la part baixa de la classificació. L'equip local, en fase de transició acoplant les noves peces després de l'acord de col·laboració entre el Gòtics RC i el RC Sitges, va oferir una cara ben diferent al partit de la primera volta i amb aquesta derrota, porta una volta sencera sense conèixer el triomf. Les Ósses, amb la recuperació de jugadores clau, van oferir una gran imatge que va servir per sumar una important victòria que reforça la moral del grup.

A l'inici del partit, Maria Toledo trencava el gel al 2' amb un assaig que posava el 0 a 5 a l'electrònic. Les mamuts van reaccionar i al 10' posaven l'empat. Pràcticament a la següent acció, Maria Toledo sorprenia de nou a la defensa local posant a les Ósses de nou amb avantatge 5 a 10. Semblava que anava a ser un partit ofensiu ple d'alternatives però lluny d'això, la primera part va finalitzar amb aquest resultat.

INEF va creure en la victòria i això es va fer palès al segon temps on va oferir els millors 40 minuts de la temporada. Un gran treball d'equip va fer possible que de la mà d'Elena Comadran i Alex Castillón ampliessin distàncies 5 a 20. L'equip local va perdre la fe amb el pas dels minuts i als darrers 10 minuts del partit, INEF va sentenciar amb una sèrie d'accions deixant un clar 5 a 39.

Important victòria de les Ósses que abandonen la darrera posició classificatòria, ara en mans del Gòtics RC/RC Sitges, a manca de dues jornades per finalitzar.

Som-hi Ósses!

Fitxa Tècnica