INEF Barcelona es classifica per la porta gran a la DHC després de guanyar al CRUC-RC Cornellà 5-57 - Club Esportiu INEF Barcelona

26 Oct

INEF Barcelona va aconseguir la classificació per disputar la Divisió d'Honor Catalana de rugby femení aquest diumenge després d'aconseguir la victòria a la visita l'Estadi Municipal de Pilar Pons davant el CRUC-RC Cornellà per un contundent 5 a 57 en el darrer partit de la fase prèvia del grup 3.

Les Ósses es guanyen el bitllet a la DHC al "grup de la mort"

INEF Barcelona continua el seu retorn a l'èlit del rugby català i estatal i aquest cap de setmana va obtenir la classificació a la Divisió d'Honor Catalana després de guanyar al combinat del CRUC-RC Cornellà per 5 a 57. Les noves Ósses, de la mà de l'Staff Tècnic dirigit per Joan Codina, han donat un pas endavant aquesta temporada aconseguint el bitllet en el "grup de la mort" com a líders, juntament amb el GEiEG, el CN Poble Nou i l'esmentat CRUC-RC Cornellà. Dos dels partits a més van èsser fora de casa.

Les Ósses estaven obligades a guanyar per evitar possibles caràmboles si volien jugar la DHC i van sortir al Pilar Pons a pel partit. Les jugadores amb més experiència del grup com l'Anna Ramón, l'Alex Castillón o la Jordina Marbà van agafar el timó de l'equip liderant a les Ósses a deixar pràcticament sentenciat el partit al primer temps gràcies a un 0 a 36. Anna Ramón amb 2 marques i 3 transformacions va destacar a la faceta anotadora. Maria Toledo, Maria Andujar, Núria Aragonés i l'Alex també van anotar.

Al segon temps, l'equip va continuar agafant sensacions positives per a futurs compromisos i va jugar un rugby de bon nivell davant un rival que va donar la cara en tot moment. L'Anna Ramón va agafar el relleu amb el peu de l'Elena Comadrán, absent per aquest compromís, i va fer 3 noves transformacions després d'assatjos de l'Alex, la Jor i la Núria Torra posant el 0 a 57. Quan arribavem a les acaballes del partit, l'equip local posava el 5 a 57 definitiu.

Amb aquest triomf, les Ósses obtenen el premi de disputar la DHC per mèrits propis després de molts mesos de feina que ha portat la reconstrucció de l'equip. La competició començarà el cap de setmana del 6 i 7 de novembre i tindrà com a equips participants el Barça, la UE Santboiana, el Sant Cugat "B", el Gòtics, el Poble Nou i l'INEF Barcelona.

Som-hi Ósses!

Fitxa Tècnica