L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Joan Codina, nou entrenador de l'equip de rugby femení - Club Esportiu INEF Barcelona

02 Set

Joan Codina, nou entrenador de l'equip de rugby femení

Joan Codina Prieto és el nou entrenador de l'equip de rugby femení per a la temporada 2020-2021 després de l'acord al que ha arribat amb la directiva del Club Esportiu INEF Barcelona.

Joan Codina, un clàssic del rugby català

El projecte de recuperació d'identitat del Rugby INEF Barcelona continua donant passes poc a poc i a les darreres setmanes s'ha concretat l'arribada a l'equip de Joan Codina com a nou entrenador del rugby femení. El Joan, nascut a Badalona, ha estat el head coach del sènior masculí del CRC Terrassa les darreres 3 temporades i arriba a Montjuic per agafar el testimoni del tàndem Pablo Arévalo-Gerard Godoy, que s'han incorporat aquest estiu a la disciplina del senior masculí del CR Majadahonda.

Joan Codina té experiència al rugby català a diversos equips i arriba amb il·lusió màxima per liderar un projecte esportiu que mirarà cap a la gent de la casa. La incorporació de l'entrenador no és la única novetat ja que s'ha anunciat l'arribada a l'Staff la Bet Boloix, mite del rugby català i gran referent del rugby a la casa. A més, s'incorporen vàries jugadores de gran nivell que s'anunciaran a les properes setmanes.

La temporada 2020-2021 es presenta força extranya per tot el que ha generat la pandèmia del COVID-19, encara amb la incògnita de si hi haurà competició o no però de moment, els equips mica en mica comencen a tornar a l'activitat dels entrenaments de pretemporada per recuperar el to físic, amb totes les mesures de seguretat però amb grans limitacions a tots els indrets del país.

Benvingut Joan! Molta sort i molts encerts en aquesta nova etapa!

app inef barcelona

Eduvigis Sáez Parejo Recommends posted 3 years ago