L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

Filtrat l'esborrany del "Protocolo armonizado de actuación para la vuelta de competiciones oficiales de ámbito estatal no profesional de categoría absoluta" del CSD - Club Esportiu INEF Barcelona

28 Ago

El Consejo Superior de Deportes (CSD), el Grupo de Tareas para el Impulso del Deporte (GTID), les Comunitats Autònomes i les Federacions d'esports professionals i federats, continuen treballant en l'elaboració de protocols sanitaris que permetin la tornada a la pràctica esportiva amb garanties sanitàries per la temporada vinent, sempre condicionat a la situació de la pandèmia del COVID-19.

Primer esborrany de protocol per a la tornada del rugby la temporada vinent

Les reunions telemàtiques entre les màximes autoritats competents s'han anat produint aquestes darretes setmanes i fruït d'això, ha sortit ja a la llum el Protocolo armonizado de actuación para la vuelta de competiciones oficiales de ámbito estatal no profesional de categoría absoluta, entre les quals està la Lliga Iberdrola on juga INEF Barcelona.

L'objectiu de la Secretària d'Estat per a l'Esport és presentar aquest primer document que serveixi com a una referència a nivell nacional, per tal d'iniciar de forma segura les competicions no professionals per a la temporada 2020-2021. Caldrà abans posar d'acord a tots els agents implicats i veure la viabilitat del mateix.

Font: cenafe

Foto: Javi Borrego