INEF Barcelona tira d'èpica i torna a guanyar per la mínima 19 a 21 a l'Osona RC - Club Esportiu INEF Barcelona

21 Oct

Els Óssos van sumar la seva segona victòria de la temporada després d'un emocionant partit a Vic davant l'Osona RC per 19 a 21, corresponent a la 3ª jornada de la Fase Prèvia de Segona de la Lliga Catalana de rugby masculí.

Aquests Óssos són molt lluitadors

Els Óssos van donar una nova alegria a l'afició al treure una important victòria a la seva visita a Vic, derrotant a l'Osona RC per un ajustat 19 a 21. Tal com deiem a la prèvia, seria un partit molt igualat i així va ser.

Després d'uns minuts de tanteig, el conjunt de Jordi Solà va començar a dominar el ritme del partit i en dos cops, golpejava la línea defensiva dels Crancs per anotar dos assatjos pràcticament consecutius als minuts 15 i 19 gràcies al Marcel Solà i el Carlos Piera. Tot i que encara quedava molts minuts per endavant, el partit es va posar molt de cara per INEF Barcelona amb el 0 a 14. Aviat però va venir la reacció dels locals gràcies a un assaig al 22, que retallava distàncies 7 a 14, resultat amb el que vam arribar al descans.

Al segon temps la situació va canviar radicalment i els Crancs van imposar la seva llei. Un assaig als 2 minuts de començar feia saltar les alarmes, posant la igualada a 14. Minuts després, un assaig sense transformació completava la remuntada dels Crancs (19-14). Els Óssos no eren capaços de trobar escletxes a la línea dels Crancs, mica en mica anàven passant els minuts i la situació cada cop pintava pitjor. Finalment Toni Murciano al 65' posava el 19 iguals deixant al capità Josep González la responsabilitat de la patada. La transformació va ser bona posant el 19 a 21 que va esdevenir definitiu.

Victòria importantíssima pels Óssos que demostra que aquest any volen competir per coses grans. Cal anar poc a poc, partit a partir, però de moment aquests Óssos 2019-2020 demostren que són un equip que sap competir.

LLIGA CATALANA

Foto: Jaume Andreu Photography