Ja és oficial: l'aplaçat CR Cisneros vs INEF-L'Hospitalet es jugarà el 22 d'abril - Club Esportiu INEF Barcelona

06 Abr

INEF-L'Hospitalet i CR Cisneros han arribat a un acord per la disputa del partit pendent de la 4ª jornada de la Lliga Iberdrola de rugby femení: serà el 22 d'abril a partir de les 13:30 serà la data quan l'equip madrileny i les Ósses s'enfrontin al Campo Central de la Ciudad Universitaria de Madrid.

INEF-L'Hospitalet necessita encara 1 punt i el partit es jugarà amb la Lliga Iberdrola ja finalitzada

El partit, recordem, va ser suspès degut a les 10 lesions patides per l'INEF-L'Hospitalet a la Selecció Espanyola XV i Seven i les Autonòmiques a principis de temporada i sota aquesta situació generada totalment involuntària, es va intentar buscar una solució acordada però finalment va ser impossible. La FER va donar per perdut el partit i va sancionar al nostre Club de forma injusta. Després d'una lluita intensa als despatxos, el TAD va donar la raó a l'INEF amb el seu contenciós amb la FER i va retirar la sanció, ja que s'havia fet una lectura sesgada del seu propi reglament.

Amb un calendari totalment colapsat de partits per les Seleccions i que altera la competició absolutament, CR Cisneros i l'INEF-L'Hospitalet van cercar una data per la disputa del partit. Finalment, tots dos Clubs han arribat a un acord i es jugarà el 22 d'abril a Madrid.

La situació per la disputa d'aquest partit, com no, no és la desitjable, ja que la Lliga Iberdrola arriba a l'última jornada aquesta setmana i l'INEF-L'Hospitalet encara té en joc coses a la classificació. Necessita 1 punt almenys per evitar la promoció de descens de forma segura, ja que el XV Sanse Scrum està només 4 punts per darrere.

Una mostra més de l'alteració de la competició és que per aquest partit, que ja veurem si decissiu, INEF-L'Hospitalet jugarà possiblement sense 3 de les millors jugadores, Maria Ribera, María Casado i María Losada, internacionals que han estat convocades per les Series Mundials de Seven a Japó per aquestes dates. El CR Cisneros, que ja no s'hi juga res, tampoc podrà contar amb 3 internacionals, Marina Bravo, Amaia Erbina (ex-INEF) i Enara Cacho. Esperem que de cara a aquest partit, INEF-L'Hospitalet arribi ja salvat i no necessiti el punt, ja que no seria la millor manera d'afrontar-lo.

Foto: Ignasi González

Darrera modificació el Divendres, 06 abril 2018 19:07