Crònica 6ª Jornada Lliga de Tamborí - Club Esportiu INEF Barcelona

Crònica 6ª Jornada Lliga de Tamborí

En categoria masculina, el BTC guanya al Farola (9-6) i augmenta el seu lideratge; en categoria femenina Farola i BTC segueixen a la caça de l’INEF després de guanyar els seus partits.

La 6a jornada de lliga va transcórrer el diumenge de Comparses a Vilanova i la Geltrú, en un ambient de carnaval amb una temperatura excel·lent per la pràctica del tamborí al Centre Cívic i Esportiu la Collada.

El dia començava amb un partit força interessant a la categoria masculina entre el Farola 1 i el Sant Iscle, partit disputat punt rere punt on els de Sant Iscle van estar molt a prop de treure un punt dels tres en disputa ja que amb el marcador en 8-6 pels farolencs es va disputar un punt d'or que va donar la victòria als barcelonins. El Sant Iscle va jugar contra el Maresme en el Derby de la jornada i també van quedar a només un joc d'aconseguir treure un punt. El Maresme va guanyar aquest partit i el que li enfrontava al Farola 2, aconseguint així els sis punts de la jornada i es situen a la zona mitja de la taula, mostrant una millora en el seu joc a mida que va passant el campionat. El Farola 1 es desfeia del BTC 2 amb comoditat i aquest últim guanyava 9-6 a l'Estrella en un partit força disputat, igual que el BTC 1 i l'Estrella que va finalitzar amb el marcador de 9-5 a favor dels líders de la competició però que mostra el bon nivell de l'Estrella.

A l'hora del cafè va arribar un dels plats forts de la jornada BTC Vs. Farola1, primer vs tercer, amb el xiulet inicial tots dos equips començaren a desplegar el seu millor joc oferint punts i jugades molt disputats. Va haver una sèrie de trencaments de serveis fins arribar al canvi de camp amb 5-4 pel BTC i a partir d'aquí el Farola es va diluir punt a punt, ocasió que no va desaprofitar el seu rival, amb un Cristian molt versàtil i definitiu, van arribar a col·locar terra pel mig. El Farola va reaccionar però era massa tard i el BTC aconseguia la victòria per 9-6 que li assegurava sortir del Garraf amb la primera posició. El seu perseguidor l'Inef era ara qui li tocava replicar i no van quedar-se enrere: van desfer-se amb comoditat del Farola 2 per 9-1 i en l'últim partit de la jornada van guanyar per 9-3 al Vilafranca que tot i lluitar fins al final va veure com un equip experimentat li frenava la seva projecció cap als llocs capdavanters de la classificació.

Les noies no van deixar que el bon joc i la disputa desapareixes del pavelló en cap moment.

La Farola va guanyar els seus dos partits 9-4 a l'Inef 2 amb un partit entretingut on Inef 2 va mostrar la seva evolució favorable i les ganes amb que s'hi dediquen; i més tard de l'Estrella per 9-3 seguint així a l'ombra de l'Inef. L'Estrella va poder aconseguir tres punts guanyant al BTC 2 per 9-3. Aquestes últimes protagonitzaren un gran partit contra el Vilafranca del Penedès van poder remuntar un marcador advers de 4-7 i guanyar el partit per 9-7. El BTC 1 va guanyar INEF 2 amb el resultat de 9-3.

La nota de color de la jornada la van posar les disfresses que alguns jugadors i jugadores van lliurar. La guanyadora del concurs proposat per Tambeach Garraf va ser La Capitana Amèrica (Ana Castillo). Destacar el ball de meduses del club la Farola i l'espectacular punt de Cúrling ofert pels companys de l'INEF.

Font: Associació Esportiva Tambeach Garraf

Foto: Santiscle Sport