L'INEF masculí quasi dóna la campanada i acaba 2n a la Lliga Catalana de Tamborí - Club Esportiu INEF Barcelona

08 Maig

El BTC masculí es va proclamar Campió de la Lliga Catalana de Tamborí per quarta vegada consecutiva, i la sisena des que es va formar després de la disputa de la darrera jornada a l'Escola Padre Damián de Barcelona.

S'escapa la Lliga per un joc!

La distància amb el BTC (a 5 punts) i el Farola (a 2 punts) feia que l'INEF fós el menys favorit per guanyar la Lliga, però després de la victòria de Farola amb BTC (11 a 10) les possibilitats van augmentar.

INEF - FAROLA

El primer partit davant Farola va ser un partit molt disputat en els primers jocs en el que hi van haver varis punts d'or fins que es va arribar al 3 a 5. A partir d'aquell moment l'INEF va agafar la iniciativa i va guanyar joc darrera joc fins a colocar-se 9 a 5 amb un parcial de 7 a 0. Marc Satorra, Edu Bosch i un destacat Javi Vázquez van seguir concentrats per mantenir el mateix ritme fins a tancar el partit per 11 a 6.

En aquell moment, la classificació es quedava amb BTC 26 punts, FAROLA 24 i INEF 23 i quedava un únic partit en què INEF s'ho jugava a tot o res.

INEF - BTC

El partit amb BTC va començar amb domini pels vigents campions que aprofitaven algunes errades dels jugadors d'INEF. Mica en mica, l'INEF es va posar dins el partit 1 a 2, 2 a 4, 4 a 5. Novament els punts d'or van ser decisius i el moment clau va ser quan el BTC aconseguia col·locar el 5 a 7 en el marcador que els hi donava la Lliga ja que en el partit de la primera volta havien aconseguit guanyar per 11 a 6.

El partit va continuar i l'INEF era conscient que havia d'aconseguir com a mínim 9 jocs per assegurar-se la 2a plaça. Amb un parcial de 6 a 0 va guanyar el partit per 3 a 0, igualant al BTC en punts però quedant en segona posició per la diferència de jocs en els enfrontaments directe. El partit va finalitzar 11 a 7, per un joc s'havia escapat la Lliga!

La temporada 2017/2018 ha estat irregular, amb molts bons partits i derrotes inesperades; però gràcies a una molt bona última jornada l'INEF ha aconseguit lluitar fins a l'últim moment per la Lliga i ha obtingut una treballada 2ª plaça.

Classificació final

1r BTC - 26 punts
2n INEF - 26 punts
3r FAROLA - 24 punts

Pendents de la Copa

Amb aquesta posició l'INEF augmenta les opcions d'anar a la Copa d'Europa. Si guanya la Copa Catalunya (o ho fan BTC 1 o BTC 2 ja tindrà la plaça), si ho fan Maresme o Farola hauran de jugar un partit i el guanyador d'aquest serà el segon representant català en la competició internacional.