"Sold Out" de les Escoles Esportives de l'INEF Barcelona - Club Esportiu INEF Barcelona

Les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona han registrat un nou "sold out" aquesta temporada. Actualment tot està exhaurit i no queden places disponibles a les classes dirigides, excepte circ en miniatura. Sí que hi han places per entrenaments lliures.

Les Escoles Esportives de l'INEF Barcelona, un model de referència de pràctica esportiva a Catalunya

Les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona s'han convertit en un model de referència de pràctica esportiva pels més joves desde fa molts anys. Ençà el Club estava a Esplugues de Llobregat als '70 i '80, van començar a fer-se aquest tipus d'activitats, on professors i alumnes ajudaven a integrar l'esport als nens i joves. El model heredat a Esplugues ha continuat a les instal·lacions olímpiques de Montjuïc, possibilitant que la gent any rere any torni a confiar en l'INEF Barcelona gràcies a un model que va més enllà de la pràctica esportiva. La seva varietat de l'oferta esportiva, la personalització a cada nivell, el tracte directe i humà així com l'entorn, han facilitat, entre d'altres factors, que les Escoles Esportives faci tants anys que es puguin realitzar.

Com hem informat, actualment no queden disponibles places per classes dirigides, excepte a circ en miniatura de l'Escola de Circ. Tot i això, podeu apuntar-vos a la llista d'espera en cas de que es produís algún canvi. Per tal de posar-vos en llista d'espera, Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Pares, amics, socis i nens/es i joves, mil gràcìes per fer possible les Escoles Esportives!

Darrera modificació el Dijous, 27 Setembre 2018 05:03