El Catakrac de BTV torna a visitar l'Escola de Circ de l'INEF Barcelona - Club Esportiu INEF Barcelona

03 Jul

El Catakrac de BTV torna a visitar l'Escola de Circ de l'INEF Barcelona

El Catakrac, el programa infantil de BTV que s'emet els caps de setmana on els nens mostren activitats lúdiques que es poden fer a la ciutat de Barcelona, repeteix l'experiència de l'any anterior i visita de nou l'Escola de Circ del Club Esportiu INEF Barcelona.

El Catakrac mostra als nens l'Escola de Circ de l'INEF Barcelona

El Catakrac de BTV torna a visitar les instal·lacions de l'INEFC per veure com entrenen els futurs artistes del Circ. El programa mostrarà les activitats de l'Escola de Circ que es desenvolupen durant l'any i algunes de les habilitats que aprenen els nens.

L'Escola de Circ és un model d'èxit que es porta a terme tant a INEF Lleida com al Club Esportiu INEF Barcelona on els nens desenvolupen habilitats motrius i cognitives de forma lúdica.

Us recordem que el període d'inscripció pel curs que ve ja s'ha iniciat. Llegiu tota la informació de l'Escola de Circ i apunteu-vos!

Llegir 164 vegades Darrera modificació el Dimarts, 03 Juliol 2018 21:38