INEF Barcelona es treu el bitllet a la DHC Vueling al batre al Gòtics RC B per 33-26 - Club Esportiu INEF Barcelona

07 Nov

INEF Barcelona compta els seus partits per victòries a la fase prèvia de la Lliga Catalana i aquest cap de setmana va superar al Gòtics RC B per 33 a 26 en partit disputat a La Foixarda corresponent a la 6ª jornada. Els Óssos disputaran la DHC Vueling.

Els Óssos "volen" a la DHC

Dissabte a la tarda, la Foixarda fou l'escenari del partit entre dos equips que es jugaven moltes de les seves opcions classificatòries. La victòria del Gòtics reenganxava als mamuts a la part alta mentre que la victòrria dels Óssos donava plaça a la màxima categoria a l'INEF, a manca d'un partit.

Al primer temps, l'equip dirigit per Gastón Sarrabayrouse es va veure sorprès ben aviat pels visitants amb un assaig al minut 5, deixant ben clar que no anava a èsser un partit senzill. Malgrat el cop, els Óssos van respondre bé i mica en mica van anar agafant ritme de partit. La igualtat va ser la nota predominant de la primera part, amb un Gòtics que no donava opcions d'anotació amb el joc de mà o el peu als verd-i-negres. La panoràmica va modificar-se al 25' gràcies a l'assaig d'Albert Molera i la posterior transformació, posant l'empat a l'electrònic. Els Óssos es van veure obligats a fer dos canvis al primer temps quasi de forma consecutiva i l'equip ho va notar. A les acaballes del primers quaranta minuts, els visitants anotaven posant temporalment el 7 a 12.

A la tornada de vestuaris, INEF va fer un seguit de canvis buscant equilibrar forces. Als 46' van rebre un cop dur en forma d'una nova anotació visitant que complicava molt el partit (7-19). Malgrat quedava molt temps, la realitat era que els mamuts estaven trencant la línea defensiva alhora que secant les opcions ofensives, amb només un assaig.

Els Óssos van demostrar la seva capacitat de reacció davant l'adversitat i al 50' retallaven distàncies gràcies al Kirian Alava per posar emoció al partit (12-19). Els canvis van sorgir efecte i l'INEF va passar a dominar el joc. Al 60', Daniel Márquez, un dels jugadors que havia entrat al segon temps, protagonitzava una acció que donava l'empat. Només 6 minuts després, els Óssos capgiraven el marcador gràcies al mateix autor. La dinàmica havia canviat i ja només quedava rematar la feina. I així va ser, al 74' els Óssos guanyaven el seu bitllet per disputar la DHC Vueling amb un assaig que posava el 33 a 19. Als darrers minuts l'equip rival va intentar retallar distàncies buscant el miracle però no va poder ser. A l'últim minut els mamuts posaven el 33 al 26 amb el que s'arribava al final.

Orgull i glòria per uns Óssos orgullosos que s'han classificat amb tot mèrit a la DHC Vueling després de completar una trajectòria quasi inmaculada, només perdent amb el líder, el CEU. Una història que es remunta a 5 anys ençà quan el nucli d'aquest grup decideix tornar a competir. Amb feina, sacrifici i talent ja han aconseguit aquest gran premi, una plaça a l'èlit del rugby català. Enhorabona equip!

Som-hi Óssos!

Fitxa Tècnica