Rugby - Club Esportiu INEF Barcelona

La selecció catalana femenina, amb 7 jugadores d'INEF Barcelona, prepara la temporada vinent

Abans d'acabar la temporada 2021, la selecció catalana femenina va exercitar-se els dies 29 de juny i 1 de juliol de cara a preparar amb garanties el proper curs al Camp de La Foixarda. Mario Sans, Toti Ribas i Andrés Martínez han realitzat dos entrenaments amb una extensa convocatòria de més de 70 jugadores, amb 7 d'INEF Barcelona.

Les Ósses tanquen la seva participació a la Copa Catalana Argent amb victòria ajustada enfront Balears

INEF Barcelona va tancar la seva participació a la Copa Catalana Argent aquest cap de setmana després d'imposar-se a les Pistes de l'UB per un ajustat 38 a 36 al combinat de Balears. Les noies de Joan Codina finalitzen en tercera posició després de 2 victòries i 1 una derrota.

Classic Match: Trobada Anual del Rugby INEF Barcelona 2021

El Club Esportiu INEF Barcelona va tornar a celebrar un dels events més especials per a tots: la trobada anual del Rugby INEF. La família del Rugby INEF Barcelona, Óssos i Ósses s'ajunten amb els vells Óssos i Ósses per rememorar moments celebrant un partit amistós amb les samarretes de la època.

Galeria: INEF Barcelona vs Balears, 3er-4rt Copa Catalana rugby femení 2020-2021

Imatges del partit entre l'INEF Barcelona i Balears corresponent al partit pel 3er-4rt lloc de la Copa Catalana Argent de rugby femení 2020-2021. Fotos: Eduardo Fernández

Les Ósses superen 27 a 7 al VPC Andorra i mantenen viva la flama de la Copa

INEF Barcelona va superar una prova de foc aquest diumenge a l'emportar-se la victòria per 27 a 7 davant el VPC Andorra, en partit de la 2ª jornada de la Copa Catalana de rugby femení disputat a La Foixarda. Amb aquest important triomf, l'equip dirigit per Joan Codina manté les seves opcions vives per aconseguir la Copa.

Galeria: INEF Barcelona vs VPC Andorra, J2 Copa Catalana rugby femení 2020-2021

Imatges del partit entre l'INEF Barcelona i VPC Andorra corresponent a la 2ª jornada de la Copa Catalana de rugby femení 2020-2021. Fotos: Eduardo Fernández

COMUNICAT | INEF Barcelona cedeix la seva plaça a la Copa de la Reina 7s al CR Sant Cugat

El Club Esportiu INEF Barcelona ha arribat a un acord amistós amb el CR Sant Cugat per cedir la seva plaça a la Copa de la Reina 7s que es disputarà aquest estiu. L'acord cal que sigui ratificat pel Comité Nacional de Displina de la FER.

Prèvia: INEF Barcelona vs VPC Andorra, J2 Copa Catalana rugby femení 2020-2021

INEF Barcelona rep la visita del VPC Andorra aquest diumenge a partir de les 12 hores en partit corresponent a la 2ª jornada de la Copa Catalana de rugby femení. INEF Barcelona buscarà el primer triomf en aquesta competició davant un equip que ha crescut molt els darrers temps.

Galeria: CN Poble Nou vs INEF Barcelona, J1 Copa Catalana rugby femení 2020-2021

Imatges del partit entre el CN Poble Nou i l'INEF Barcelona corresponent a la 1ª jornada de la Copa Catalana de rugby femení 2020-2021. Fotos: Eduardo Fernández

Un gran INEF cau per 27 a 19 davant el CN Poble Nou

INEF Barcelona va caure derrotat aquest cap de setmana a a la seva visita al Camp de la Mar Bella per un ajustat 27 a 19 davant el CN Poble Nou a la 1ª jornada de la Copa Catalana de rugby femení. Les Ósses van oferir una gran imatge davant d'un dels semifinalistes de la darrera Lliga Catalana.

Pàgina 1 de 82

app inef barcelona