L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

ACTUALITAT - Club Esportiu INEF Barcelona

Poker de victòries consecutives a la DHC per aconseguir la 9ª plaça

INEF Barcelona va oferir al públic de la Foixarda una nova exhibició de bon joc guanyant per un clar 50 a 5 a Cocodrils RSV, aconseguint la 9ª plaça definitiva a la Divisió d'Honor Catalana Quadis Autocentre de rugby femení després de sumar la 4ª victòria consecutiva.

Prèvia: INEF Barcelona vs Cocodrils RSV, Final per la 9ª plaça de la Divisió Honor Catalana rugby femení 2020-2021

INEF Barcelona acaba el seu trajecte a la Divisió d'Honor Catalana Quadis Autocentre aquest diumenge 2 a partir de les 12 hores a La Foixarda, amb la disputa de la 9ª posició a la classificació final davant les Cocodrils RSV.

Preinscripcions Obertes per les Estades Esportives d'Estiu 2021 a INEF Barcelona

Nova edició de les Estades Esportives d'Estiu organitzades pel Club Esportiu INEF Barcelona, amb els millors professionals i les millors instal·lacions. L'objectiu és formar i educar el nen/a a través de l'esport, en concret la gimnàstica artística. Inscripció oberta a partir del 26 d'abril fins al 18 de juny.

Les Ósses participen a la Copa Catalana 2021 de rugby

INEF Barcelona ha decidit participar a la Copa Catalana de rugby femení organitzada per la Federació Catalana de Rugby, que presentarà un format innovador degut al gran volum d'equips (18). Les Ósses han quedat enquadrades a la Copa Argent.

Preinscripcions Obertes per les Estades d'Estiu de Circ 2021 a INEF Barcelona

Les Estades d'Estiu de Circ organitzades pel Club Esportiu INEF Barcelona, és una activitat innovadora que té com objectiu acostar als infants el món del circ. La base d'aquest projecte segueix les mateixes línies de l'Escola de Circ. Inscripció oberta a partir del 26 d'abril fins al 18 de juny.

INEF-Marina comença la Lliga Catalana de tamborí

El tamborí català va reprendre l'activitat fa unes setmanes tornant als entrenaments gràcies a les darreres mesures favorables pel sector esportiu del Procicat a causa de la situació sanitària i aquest cap de setmana, per fí, ha començat la Lliga Catalana.

3ª victòria consecutiva a la DHC d'un equip que va cap amunt

INEF Barcelona no va deixar opció a les Spartanes de Granollers i va guanyar 17 a 64 el partit de tornada de les semifinals de "consolació" de la Divisió d'Honor Catalana Quadis Autocentre de rugby femení al Camp de Font Verda. L'equip lluitarà per la 9ª posició final a la classificació.

INEF Barcelona guanya i convenç a les Spartanes Granollers 57-5

Bon partit de les noves Ósses de l'INEF Barcelona aquest diumenge al Camp de La Foixarda davant les Spartanes de Granollers al partit d'anada de les semifinals de "consolació" de la Divisió d'Honor Catalana Quadis Autocentre de rugby femení aconseguint una victòria convincent per 57 a 5.

Prèvia: INEF Barcelona vs Spartanes Granollers, Semifinals "Consolació" Divisió Honor Catalana rugby femení 2020-2021

INEF Barcelona rep diumenge 11 a partir de les 13:30h al Camp de La Foixarda a les Spartanes de Granollers en partit corresponent a la fase final de la Divisió d'Honor Catalana Quadis Autocentre de rugby femení. Els dos equips busquen la victòria per definir la millor posició final a la classificació.

Pàgina 1 de 132

app inef barcelona