L'equip de l'INEF Barcelona, format l'any 1979, és pioner a Espanya per ser el primer equip femení de rugby de tot el territori espanyol, a més de ser tot un referent pels èxits esportius assolits. El rugby és un esport inclusiu que es caracteritza per obrir les portes a tothom. Tant si tens experiència com si no, mai és tard per començar. Si estàs interessada en provar, apropa't un dia d'entrenament, a un partit o simplement escriu-nos un email. Vine a jugar a rugby amb INEF!

Informació per jugar a Rugby amb INEF

A través de la web, volem facilitar-te informació sobre l'equip, dies i horaris d'entrenaments, així com tot alló referent a la tramitació de la fitxa i fer-te Soci, facilitant al màxim aquest procés.

Horaris

Us comuniquem que els diferents dies i horaris d'entrenament del Rugby INEF són:

• Dimarts 20-22h Anàlisis de video i entrenament al camp de l'INEFC
  • Dijous 20-22h Camp de rugbi (actualment al Camp de la Feixa Llarga)
  • Divendres 20-22h Camp de rugbi

Renova la fitxa

Tots aquells jugadors que ja formaven part la temporada anterior a l'equip. només cal que es posin en contacte amb el Delegat de l'equip i/o el Secretari General per tal de confirmar que continuen i actualitzar les dades, si procedeix, abans de l'inici de la pretemporada. Així mateix, cal omplir, signar i enviar comprovant del pagament de la llicència federativa i l'assegurança a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Documentació necessària

Es necessita:

1. Inscripció al Rugby INEF
Full Inscripció Rugby INEF

File name: document_soci_rugby_inef_.pdf

7247 335
  1. Llicència Federació Catalana Rugby
Llicència Federativa

File name: llicencia_federativa_rugby_1920.pdf

7279 264
  1. Model de Certificat Mèdic Obligatori (vàlid per 1 temporada)
Certificat Medic Rugby

File name: certificat_medic_rugby.pdf

7275 407
Per tal d'obtenir el Certificat Mèdic, consulta amb el Club el centres amb els que té subscrit un acord.
  1. Formulari Domiciliació Bancària Jugadors
Formulari domiciliació bancària

File name: formulario_domiciliacion_bancaria.pdf

7275 266
Si teniu qualsevol consulta o dubte podeu adreçar-vos a la Delegada de l'equip o al Secretari General
  1. Fotografia tamany carnet actual
  2. Fotocòpia del DNI (amb dues cares) o Passaport

Com formalitzar la incorporació

Preu Anual

Llicència Federativa

Quota Soci Jugadors/es

280€/anual 25€/mes
Llicència Federativa de la Federació Catalana Rugby Quota de Soci mensual de les jugadores
Assegurança -
Per transferència (o amb targeta a INEFC, en horari d'atenció al públic) Per domiciliació bancària
DETALLS DE PAGAMENT I DADES BANCÀRIES

• Nº Compte Bancari: ES96 2100 5423 8221 0031 0188
  • Quota Llicència Federativa i Certificat Mèdic Obligatori: 280€/anual.
  • Quota Soci jugadores: 25€/mes (de setembre a juny).
  • No acceptem pagaments en metàl·lic.
  • Pagament de la Llicència Federativa i l'Assegurança per transferència bancària. També pots realitzar el pagament amb targeta de crèdit a les instal·lacions d'INEFC, de dilluns a dijous de 17:30 a 19:00 hores (festius, Nadal, Setmana Santa i agost tancat). Pregunta per la Laura Esbrí.
  • Pagament de la Quota de Soci per domiciliació bancària.
  • El retorn dels rebuts tindrà un cost afegit de 6€.
  • El cost total de la fitxa pot variar segons les indicacions que arribin per part de la Federació i de l'Assegurança.

Formes de Pagament

Pagament únic per transferència bancària per la Fitxa Federativa i l'Assegurança. També pots realitzar el pagament amb targeta de crèdit a les instal·lacions d'INEFC, de dilluns a dijous de 17:30 a 19:00 hores (festius, Nadal, Setmana Santa i agost tancat). Pregunta per la Laura Esbrí.

Pel que fa referència a les quotes de Soci, es fan per domiciliació bancària.

DOMICILIACIÓ BANCÀRIA (QUOTES SOCI)

TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA (LLICÈNCIA FEDERATIVA I CERTIFICAT MÈDIC)

Detalls i Resum de la inscripció

Informació sobre la inscripció