CLUB - Club Esportiu INEF Barcelona

Acreditacions de Premsa

Els professionals dels mitjans de comunicació poden realitzar les seves peticions d'acreditació directament a través de la web oficial del Club Esportiu INEF Barcelona. Aquestes sol·licituts van orientades especificament a la Lliga Iberdrola de Rugby femení.

Visita el Club Esportiu INEF Barcelona

Si vols visitar les instal·lacions de l'INEFC (Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya) per veure les activitats que portem a terme al Club Esportiu INEF Barcelona o vols venir a provar, contacta amb l'Oficina d'Atenció al Soci. Així mateix, si desitges resoldre alguna qüestió administrativa, et recomenem que demanis cita prèvia. Per a més informació, pots trucar al telèfon 93 425 54 45 (Ext. 200) de dilluns a dijous de 17:30 a 19:00h. o mitjançant el formulari de contacte que figura sota.

Manual d'imatge e Identitat Corporativa

Posem a disposició de tothom el manual d'imatge del Club Esportiu INEF Barcelona en format PDF al qual podràs accedir a tota la informació referent a l'ús de la marca, els escuts i logotips corporatius del Club així com de les seves seccions. Pots descarregar-te a la nostra web els logotips en diferents formats i estils.

Normativa de Premsa

Si sou periodistes i voleu cobrir algún event esportiu relacionat amb el Club o les seves seccions, fer una entrevista o simplement fer un reportatge fotogràfic o de vídeo, contacteu per correu electrònic amb l'àrea de comunicació i marketing Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. També podeu posar-vos amb contacte amb l'Oficina d'Atenció al Soci per correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o a través del telèfon 93 245 54 45 (Ext. 200) de dilluns a dijous de 17:30 a 19:00h. Ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible. Si ens voleu adreçar la convocatòria d'assistència a una roda de premsa o algún acte en concret, si us plau envieu-la a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., a menys que coneixeu directament la persona del Club a la que volgueu convocar.

Llegeix la normativa i funcionament per la premsa relacionada amb les activitats del Club Esportiu INEF Barcelona i les seves seccions esportives. Si teniu algún dubte, si us plau contacteu amb les vies anteriorment esmentades.

Descàrrega de logotips Club Esportiu INEF Barcelona

En aquest apartat trobareu els logotips descarregables del Club Esportiu INEF Barcelona en diferents formats i de les seves seccions.