Notícies - Club Esportiu INEF Barcelona

El Club celebra el "dia de l'amic/amiga"

El Club Esportiu INEF Barcelona celebra el clàssic event del dia de l'amic i amiga entre tots els socis de les Escoles Esportives que es realitzarà a partir de dilluns vinent durant dues setmanes.

Amada Elena Tinoco, nova incorporació a la plantilla d'entrenadors del Club

Amada Elena Tinoco s'incorpora a la plantilla d'entrenadors del Club Esportiu INEF Barcelona com a nova coreògrafa de l'equip de competició de GAM i GAF, donant suport al Miquel Dalmau. L'Amada estarà present tots els divendres. Benvinguda Amada!

S'acaba l'obligatorietat de l'ús de la mascareta a l'interior de l'INEFC

El BOE ha publicat aquest dimecres el Real Decreto 286/2022, de 19 de abril que suposa la fi de l’obligatorietat de la mascareta en interiors i per tant, també a l'interior de l'INEFC. Per qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb el  l'Oficina d'Atenció al Soci.

Álvaro Lafuente s'incorpora a la plantilla d'entrenadors del Club

Álvaro Lafuente s'incorpora a la plantilla d'entrenadors del Club Esportiu INEF Barcelona en substitució de la Júlia del Pozo a les Escoles Esportives. L'Álvaro dirigirà els grups i les activitats que fins ara feia la Júlia. Benvingut Álvaro!

Preinscripcions Obertes per les Estades Esportives d'Estiu 2022 a INEF Barcelona el 19 d'abril

Nova edició de les Estades Esportives d'Estiu organitzades pel Club Esportiu INEF Barcelona, amb els millors professionals i les millors instal·lacions. L'objectiu és formar i educar el nen/a a través de l'esport, en concret la gimnàstica artística. Inscripció oberta a partir del 19 d'abril fins al 17 de juny.

Preinscripcions Obertes per les Estades d'Estiu de Circ 2022 a INEF Barcelona el 19 d'abril

Les Estades d'Estiu de Circ organitzades pel Club Esportiu INEF Barcelona, és una activitat innovadora que té com objectiu acostar als infants el món del circ. La base d'aquest projecte segueix les mateixes línies de l'Escola de Circ. Inscripció oberta a partir del 19 d'abril fins al 17 de juny.

Ainara García, nova incorporació a la plantilla d'entrenadors del Club

Ainara García s'incorpora a la plantilla d'entrenadors del Club Esportiu INEF Barcelona per l'activitat d'Iniciació Gimnàstica 2 de les Escoles Esportives en substitució de l'Ehari Alcauzar. L'Ainara comença avui els entrenaments i estarà tots els dilluns i dimecres. Benvinguda Ainara!

L'Escola de Circ celebra aquest dissabte 22 a les 10h la sessió de "Circ en família"

L'Escola de Circ comença l'any celebrant una sessió de portes obertes per a les famílies, que podran compartir espai amb els seus fills el proper dissabte 22 de gener a les instal·lacions de l'INEFC.

Les activitats esportives del Club tornen a partir del dia 10 de Gener

Les activitats esportives del Club - Escoles Esportives, Escola de Rítmica i GEG i Escola de Circ- reprendran l'activitat a partir del dia 10 de Gener, seguint el calendari escolar, d'acord al calendari publicat a la web

Pàgina 1 de 11

app inef barcelona