Notícies - Club Esportiu INEF Barcelona

L'Escola de Rítmica i GEG amplia la seva plantilla amb Lía Moreno, nova entrenadora del Club

Lía Moreno s'incorpora a la plantilla d'entrenadors del Club Esportiu INEF Barcelona per a la recent inaugurada Escola de Rítmica i Gimnàstica Estètica de Grup. Benvinguda Lía!

Calendari de les Escoles Esportives 2021-2022

Ja està disponible per la seva consulta el Calendari de les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona 2021-2022. L'inici de l'activitat del curs serà el 13 de setembre mentre que el darrer dia serà el 22 de juny.

Ehari Alcauzar, nova incorporació a la plantilla de les Escoles Esportives

Ehari Alcauzar Martínez és una de les cares noves de l'staff d'entrenadors per la temporada 2021-2022 del Club Esportiu INEF Barcelona a les Escoles Esportives. Benvinguda Ehari!

Lilit Mauro també torna a la plantilla d'entrenadors de l'INEF Barcelona

El Club Esportiu INEF Barcelona comunica que la Lilit Mauro torna a la casa i forma part de la plantilla d'entrenadors de les Escoles Esportives per la temporada 2021-2022. Bentornada Lilit!

L'entrenador Edu Bardají dirigirà el grup d'Iniciació Gimnàstica 1

El Club Esportiu INEF Barcelona informa que Edu Bardají torna a formar part de la plantilla d'entrenadors del Club de cara a la nova temporada de les Escoles Esportives. Bentornat Edu!

Anna Pérez s'incorpora a la plantilla de l'Escola de Circ

Anna Pérez Mir s'incorpora a la plantilla d'entrenadors del Club Esportiu INEF Barcelona per l'Escola de Circ per a les activitats de Circ en miniatura i Jugant amb el circ. Benvinguda Anna!

Inici de curs de les activitats esportives a INEF Barcelona

Aquest dilluns el Club Esportiu INEF Barcelona comença un nou curs de les Escoles Esportives a l'INEFC, les activitats esportives que cada any es desenvolupen a les instal·lacions de la muntanya màgica de Montjuic reunint a nens/es, joves i adults de setembre a juny.

Reunió informativa de les Escoles Esportives, pròximament

Queda poc per començar el nou curs de les Escoles Esportives i per tots aquells inscrits volem convocar-los a la Reunió Informativa que es durà a terme durant la primera quincena de setembre. En breu s'enviarà un correu informatiu als inscrits indicant el dia, hora i el format de la mateixa.

Balanç de les Estades d'Estiu 2021 al Club Esportiu INEF Barcelona

Les Estades d'Estiu 2021 de l'INEF Barcelona ja són història. Les instal·lacions de l'INEFC han acollit a més d'un centenar de persones durant 5 setmanes intenses on tothom ha gaudit de la pràctica esportiva.

Pàgina 1 de 11

app inef barcelona