SECCIONS - Club Esportiu INEF Barcelona

Calendari Copa Espanya GEG

Secció INEF Tamborí

La secció de tamborí del Club Esportiu INEF Barcelona té per objectiu fomentar la pràctica de l’esport del tamborí en l’àmbit de la competició, entrenant per assolir el màxim rendiment; i en l’àmbit de la promoció, des d’una vessant més lúdica i de tecnificació. També vol donar resposta a l’àmbit formatiu en cas de que hi hagi un grup d’infants o joves suficent per tirar endavant l’activitat.

Secció INEF Rugby masculí

Óssos INEFC Barcelona, l'equip està format per estudiants de l'INEFC (amb alguna excepció). Juguen rugby XV i desde la temporada 2017-2018 tornen a jugar com a Federats a la Lliga Catalana. La majoria venen d'altres esports i han conegut el món del rugby a l'entrar a la universitat, tot i així han aconseguit formar una gran familia.

Secció INEF Rugby femení

Aquesta secció resta inscrita a la Federació Catalana de Rugby a l'any 1977, essent el primer equip femení a Espanya, fundat pel Dr. José Antonio Sancha de Prada. A més de ser l'equip pioner, és l'equip amb més títols de Lliga i de Copa amb força diferència. L'any 2017 signa un acord de col·laboració amb el RC L'Hospitalet passant a anomenar-se INEF L'Hospitalet però a l'any 2020 recupera la seva denominació original de INEF Barcelona.

Secció INEF Gimnàstica Estètica

La secció de gimnàstica estètica de grup, continua perfilant-se com una de les més premiades del nostre club.

Secció INEF Gimnàstica

La Secció de Gimnàstica Artística ha estat formada per més de 30 gimnastes habitualment, en edats compreses entre els 6 i els 17 anys, tant de categoria masculina com femenina.

Juga amb nosaltres

L'equip de l'INEF Barcelona, format l'any 1979, és pioner a Espanya per ser el primer equip femení de rugby de tot el territori espanyol, a més de ser tot un referent pels èxits esportius assolits. El rugby és un esport inclusiu que es caracteritza per obrir les portes a tothom. Tant si tens experiència com si no, mai és tard per començar. Si estàs interessada en provar, apropa't un dia d'entrenament, a un partit o simplement escriu-nos un email. Vine a jugar a rugby amb INEF!

Reglamentació, normatives i recursos de rugby

Recull de reglamentació, normatives i recursos mèdics de suport de la competició nacional i autonòmica de rugby.

Protocol d'accidents Rugby INEF

Si requereixes assistència mèdica per lesions ocorregudes en competicions, durant el partit i escalfament, en entrenaments organitzats pel Club o també als desplaçaments, consulta el protocol d'accidents de la Federació Catalana de Rugby i els Centres concertats on assistir, com s'ha de procedir en funció del tipus de lesió i què cal presentar.

Calendari GAF

Consulta el Calendari de GAF.

Calendari GAM

Consulta el Calendari de GAM.

La secció de Rugby INEF femení

Actualment l’INEF compta amb algunes disciplines federades, entre elles el rugbi. La secció de rugbi està estretament lligada als estudis universitaris de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport, doncs moltes de les noies que hi estudien comencen aquí amb el món del rugbi universitari, equip que es converteix en la cantera de l'equip federat. Això ha fet que algunes temporades la plantilla hagi comptat amb prop d'un 80% de les jugadores estudiants del centre.

Història

A finals dels anys 70, un grup de noies estudiants d’Educació Física (actuals estudis universitaris de Grau en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport) van començar a entrenar amb l’equip masculí, trencant les barreres d’un esport tradicionalment masculí. Van aconseguir ser el primer equip de rugbi femení d’Espanya, l’any 1978, en mans de Jose Antonio Sancha, creador de tot el rugbi INEF i introductor d’aquest esport com a assignatura obligatòria a l’INEF de Barcelona.

Pàgina 1 de 2