L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. Actualment segueix l'atenció online al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció amb cita prèvia a partir de les 17:30 fins les 19:30 hores. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

LLEGEIX LES CONDICIONS D'INSCRIPCIÓ

Per visualitzar les inscripcions online a les Activitats Esportives a través de la web cal:

1. Registra't a la web (si no ho has fet). Rebràs un email que cal que confirmis per accedir amb el teu usuari.
  2. Entra amb el teu usuari. Si no has validat el teu usuari per email, no podràs entrar. A partir d'ara, tindràs accés a les inscripcions i veuràs les activitats esportives en aquest panell.
  3. Necessites ajuda? Llegeix aquest document.
  4. Més informació sobre com realitzar les inscripcions a l'àrea informativa de les Escoles Esportives, l'Escola de Circ, les Estades d'Estiu i les les Estades d'Estiu de Circ.

Pagaments: totes les opcions disponibles, PayPal, targeta, transferència bancària o cita prèvia amb targeta.

NOVETAT

Nous formularis d'inscripció online a les Activitats Esportives a través de Google Forms, sense necessitat de registrar-se a la web.

1. Inscripció de les Escoles Esportives
  2. Inscripció de l'Escola de Circ
  3. Inscripció de les Estades d'Estiu
  4. Inscripció de les Estades d'Estiu de Circ

• Tipus de repetició
  • Amagar events anteriors
  • Cercar
  • Categories
Resum de l'event Start Date Capacity Categories
Com Apuntar-se?Informació Oferta EsportivaFulls d'Inscripció

Oficines Club Esportiu INEF Barcelona

Actualment, fins a nou avís:

• Suport Online: Si necessites ajuda, pots contactar amb nosaltres a través del correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..
  • Atenció presencial i cites prèvies: Atenció presencial només amb cita prèvia i telefònica en els horaris establerts. No aneu al Centre sense cita prèvia, no us atendran.

Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a les instal·lacions de l'INEFC

ATENCIÓ AL PÚBLIC

Dirigir-se a l’entrada a la Direcció Tècnica i Oficina d'Atenció al Soci del Club Esportiu INEF Barcelona.

Setembre a juny: dilluns a dijous de 17:30 a 19:00 hores (festius, Nadal, Setmana Santa i agost tancat).
Juliol: dilluns a dijous de 15:30 a 19:30 hores. Atenció telefònica a partir de les 15:30 hores i atenció presencial només amb cita prèvia a partir de les 17:30 hores. dilluns a divendres de 9 a 13 i de 15 a 17 hores.
Tel.: 93 4255445 ext. 200 en l'horari d'atenció al públic
Avinguda de l’Estadi 12-22, 08038 Barcelona

OPCIONS

1. Inscripcions Online amb la web

Inscripció de les Escoles Esportives i l'Escola de Circ
Inscripció de les Estades d'Estiu

Inscripció a totes les activitats esportives

1. Inscripcions Online amb Google Forms (sense registrar-se a la web)

Inscripció de les Escoles Esportives
Inscripció de l'Escola de Circ
Inscripció de les Estades d'Estiu

Inscripció de les Estades d'Estiu de Circ

1. Descarrega el Formulari PDF

FULL D'INSCRIPCIÓ PER ADULTS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS ESTADES ESTIU
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS ESTADES ESTIU DE CIRC

Pagaments: transferència bancària o cita prèvia amb targeta.

1. App Club Esportiu INEF Barcelona.

Disponible a l'APP Store per iOS o a Google Play per Android

Pagaments: transferència o cita prèvia amb targeta.

1. Demana cita prèvia

Pagaments: transferència bancària o cita prèvia amb targeta.

L'oferta esportiva del Club Esportiu INEF Barcelona està formada per una amplia varietat d'activitats esportives gimnàstiques per adults i menors: Babygim, Acrobàcia, Gimnàstica Artística Masculina i Femenina, l'Escola de Circ, les Estades d'Estiu i les Estades d'Estiu de Circ entre d'altres, a les instal·lacions de l'INEFC Barcelona.

Llegeix més

Eduvigis Sáez Parejo Recommends posted 4 years ago