Notícies - Club Esportiu INEF Barcelona

Breus

Breus (9)

Altres notícies del Club Esportiu INEF Barcelona en format breu.

Veure articles ...

L'Oficina d'Atenció al Soci oberta a partir de l'1 de setembre

El Club Esportiu INEF Barcelona torna a la seva activitat aquest dimecres 1 de setembre després d'estar tot l'Agost tancat per vacances. Cal informar que l'atenció al públic presencial tornarà a estar operativa a ple rendiment en el seu horari habitual.

El Club Esportiu INEF Barcelona romandrà tancat per vacances fins l'1 de setembre

El Club Esportiu INEF Barcelona informa que durant el mes d'agost estarà tancat per vacances fins l'1 de setembre on tornarà l'atenció al soci. Totes les sol·licituts i peticions referents a les Escoles Esportives rebudes a través de correu electrònic seran ateses a la tornada, per tant, no hi haurà atenció presencial ni telefònica al centre de l'INEFC.

Bones vacances!

Torna l'atenció al públic presencial, tornen les famílies a l'interior de l'INEFC

El Club Esportiu INEF Barcelona informa que a partir d'aquest dilluns 17 de maig torna l'atenció al públic presencial i les famílies podran accedir als passadissos interiors de l’INEFC per a poder veure les activitats dels seus fills i filles.

Josep Lluís Vilaseca mor als 90 anys d'edat; hem perdut un amic, un cop dur

Josep Lluís Vilaseca ha mort als 90 anys d'edat aquesta passada matinada. Va ser una peça clau en el construcció de la nova seu de l'INEFC i va ajudar a impulsar al Club Esportiu INEF Barcelona, durant el seu mandat com a Secretari General de l'Esport.

El Club Esportiu INEF Barcelona ha realitzat el document "Pla d’organització de l’activitat esportiva del Club Esportiu INEF Barcelona a INEFC: Mesures preventives d’higiene, seguretat i protocols d'actuació COVID-19" que marca les bases organitzatives a seguir per a realitzar les activitats esportives que es desenvolupen al Centre, implementant mesures preventives que ajuden a una correcta gestió de la pandèmia i la pràctica esportiva, permesa per les autoritats competents sempre que es cumpleixin les mesures d’higiene i seguretat.

Torna a estar operativa l'Oficina d'Atenció al Soci a partir de l'1 de setembre

El Club Esportiu INEF Barcelona torna a la seva activitat aquest dimarts 1 de setembre després d'estar tot l'Agost tancat per vacances. Cal informar que l'atenció al públic torna a estar operativa en el seu horari habitual amb les limitacions pròpies de la pandèmia del COVID-19, tal com vam informar el passat 13 de juliol.

Sense Calendari de competició per les seccions esportives del Club

Tant la Federació Espanyola de Rugby, la Federació Catalana de Rugby, Federació Catalana de Gimnàstica, l'AEGEG, l'AGEGCat com la Federació Catalana de Tamborí continuen sense fer públic el calendari provisional per la temporada vinent per les competicions de rugby, gimnàstica, gimnàstica estètica i tamborí, degut a la pandèmia del COVID-19, on participen els diversos equips i esportistes del Club Esportiu INEF Barcelona.

Protocols COVID19 per la tornada a la pràctica esportiva de la FCR i de la RFEG

La Federació Catalana de Rugby i la Reial Federació Espanyola de Gimnàstica han elaborat els seus corresponents documents que estableixen els protocols de seguretat que cal seguir de cara a la temporada 2020/21 per poder dur a terme l'activitat esportiva.

INEF Barcelona tanca per vacances fins l'1 de setembre

El Club Esportiu INEF Barcelona estarà tancat per vacances a partir del dia 1 d'agost fins el proper 1 de setembre on tornarà l'atenció al soci. Totes les sol·licituts i peticions referents a les Escoles Esportives seran ateses a la tornada. Desitgem a tots/es que passeu un bon estiu!

COMUNICAT | INEF Barcelona cancel·la les Estades d'Estiu 2020

El Club Esportiu INEF Barcelona comunica que les Estades d’Estiu 2020 han quedat definitivament cancel·lades i per tant no es portaran a terme aquest any.

COMUNICAT | Mesures compensatòries als Socis del Club Esportiu INEF Barcelona

El Club Esportiu INEF Barcelona informa sobre les mesures compensatòries als Socis per l'aturada de l'activitat esportiva causada per la pandèmia del COVID-19tal com vam informar a l'anterior comunicacióAquesta informació també ha estat tramesa per correu electrònic. Si teniu algún dubte, us recordem que seguim atenent consultes per correu electrònic. Gràcies per la vostra comprensió, cuideu-vos i #QuedatACasa.

INEFC es transforma en Hospital de campanya per lluitar contra el COVID-19

Jordi Solà, Director de l'INEFC, va informar en una carta el dia 1 d'abril que el centre de l'INEFC Barcelona passaria a convertir-se en Hospital de campanya adscrit a l'Hospital Clínic per lluitar contra la pandèmia del COVID-19 (Coronavirus).

app inef barcelona

ESCOLA RÍTMICA I GEG