Notícies - Club Esportiu INEF Barcelona

Breus

Breus (9)

Altres notícies del Club Esportiu INEF Barcelona en format breu.

Veure articles ...

INEF Barcelona presenta el tancament econòmic de la temporada 2021-2022

El Club Esportiu INEF Barcelona presenta el tancament econòmic de la temporada 2021-2022 a data 31/08/22 d'acord al seu compromís de transparència.

Oberta l'Oficina d'Atenció al Soci a partir de dijous 1 de setembre

El Club Esportiu INEF Barcelona reprendrà la seva activitat a partir d'aquest dijous 1 de setembre. L'Oficina d'Atenció al Soci torna a estar operativa en els horaris habituals mentre que els equips de competició reprendran la seva activitat, entre ells el rugby o la gimnàstica.

Dilluns 5 de setembre s'activa el calendari electoral del Club Esportiu INEF Barcelona

La Junta Directiva del Club Esportiu INEF Barcelona anuncia que inicia el procés de convocatòria d'eleccions a la presidència a partir d'aquest dilluns 5 de setembre i s'allargarà fins el 14 d'octubre.

Torna l'Oficina d'Atenció al Soci a partir de l'1 de setembre

El Club Esportiu INEF Barcelona torna a la seva activitat el proper dijous 1 de setembre després d'estar tot l'Agost tancat per vacances. Cal informar que l'atenció al públic presencial tornarà a estar operativa a ple rendiment en el seu horari habitual.

Gasol Foundation i Macaco presenten "Bailo la pena" en el marc del Dia Mundial de l'Activitat Física on participa INEF Barcelona

En el marc del Dia Mundial de l'Activitat Física (6 d'abril), la Gasol Foundation i Macaco han presentat un nou videoclip de l'èxit "Bailo la pena", en què participen Pau i Marc Gasol, així com multitud de nens/es, adolescents i adults, amb l'objectiu de reivindicar la importància de l'activitat física, potenciar-ne l'impacte positiu en la salut mental dels nens i nenes i reduir el sedentarisme entre la població infantil.

COMUNICAT DE SERVEI: Per accedir a INEFC no és necessari el certificat COVID-19 segons la Resolució SLT/3512/2021

El Club Esportiu INEF Barcelona informa que per accedir a INEFC no serà necessari el certificat COVID-19 com a les sales i gimnassos, ja el centre no es troba afectat per les noves restriccions de la Resolució SLT/3512/2021 del 25 de novembre.

COMUNICAT OFICIAL: Publicat el Cens Electoral amb dret a vot

En compliment del calendari electoral del Club, publiquem el llistat de socis amb dret a vot que reuneixen els requisits que regula l’article 6 dels estatuts vigents del Club.

COMUNICAT OFICIAL: Escollits els membres de la Junta Electoral i Mesa Electoral

En compliment del calendari electoral del Club la Junta Directiva ha procedit a escollir i proposar els membres de la Junta Electoral i Mesa Electoral de procés iniciat.

COMUNICAT OFICIAL: Convocatòria d'eleccions a la Presidència del Club Esportiu INEF Barcelona Destacats

La Junta Directiva del Club Esportiu INEF Barcelona, reunida aquest dijous 4 de novembre, ha arribat a l'acord de començar el procés de convocatòria d'eleccions a la presidència del Club Esportiu INEF Barcelona a partir d'aquest dilluns 8 de novembre i s'allargarà fins el 17 de desembre.

L'Oficina d'Atenció al Soci oberta a partir de l'1 de setembre

El Club Esportiu INEF Barcelona torna a la seva activitat aquest dimecres 1 de setembre després d'estar tot l'Agost tancat per vacances. Cal informar que l'atenció al públic presencial tornarà a estar operativa a ple rendiment en el seu horari habitual.

El Club Esportiu INEF Barcelona romandrà tancat per vacances fins l'1 de setembre

El Club Esportiu INEF Barcelona informa que durant el mes d'agost estarà tancat per vacances fins l'1 de setembre on tornarà l'atenció al soci. Totes les sol·licituts i peticions referents a les Escoles Esportives rebudes a través de correu electrònic seran ateses a la tornada, per tant, no hi haurà atenció presencial ni telefònica al centre de l'INEFC.

Bones vacances!

Torna l'atenció al públic presencial, tornen les famílies a l'interior de l'INEFC

El Club Esportiu INEF Barcelona informa que a partir d'aquest dilluns 17 de maig torna l'atenció al públic presencial i les famílies podran accedir als passadissos interiors de l’INEFC per a poder veure les activitats dels seus fills i filles.

app inef barcelona

Eduvigis Sáez Parejo Recommends