APP del Club Esportiu INEF Barcelona

Descarrega la nova aplicació del Club Esportiu INEF Barcelona, disponible per a tots els usuaris que tinguin un dispositiu iOS o Android a través d'Apple Store i Google Play.

Quines funcionalitats ofereix l'aplicació mòbil del Club Esportiu INEF Barcelona?

La nostra app ofereix les següents funcionalitats:

• Consultar la informació de les activitats esportives del Club: Escoles Esportives, Estades d'Estiu i Escola de Circ, entre d'altres.
  • Contacte directe amb el Club a través del formulari de contacte.
  • Formularis d'inscripció a les activitats esportives a través de l'App.
  • Disponibilitat dels formularis en altres formats per entregar a l'oficina d'atenció al soci.
  • Horaris, preus i calendari de les activitats.
  • Localitzar ràpidament les nostres dades de contacte d'atenció al client, localització i persones de contacte.
  • Rebre notificacions i ofertes exclusives.
  • Seguir tota l'actualitat, seccions i xarxes socials a la mateixa aplicació.

És segura l'aplicació mòbil del Club?

Sí, la teva privacitat està totalment assegurada. Tota comunicació entre el teu dispositiu i el servidor de l'aplicació mòbil està encriptat i en tot moment estaràs protegit per les mateixes polítiques de privacitat i de protecció de dades que quan visites la web del Club Esportiu INEF Barcelona a través del teu ordinador.

Es troba disponible per tothom l'aplicació mòbil del Club?

Sí, tots els usuaris que tinguin un dispositiu iOS o Android poden descarregar-se l'aplicació a través d'Apple Store i Google Play, siguin socis o no del Club. Volem millorar les comunicacions amb vosaltres i anirem afegint funcionalitats a l'aplicació. Podeu enviar-nos les vostres suggerències.

Té algún cost descarregar l'aplicació mòbil del Club?

No, l'aplicació és totalment gratuita i podràs descarregar-te-la a través de l'Apple Store i Google Play sense cap cost. Només és necessari que el teu dispositiu tingui accés a Internet o WIFI. Si no tens contractada una tariga d'Internet al teu mòbil, el teu operador mòbil aplicarà els càrrecs corresponents a la teva conexió a la xarxa.

Qué necessito per poder utilitzar l'aplicació mòbil del Club?

Simplement, disposar d'un dispositiu mòbil compatible per poder descarregar-la i connexió a Internet des del dispositiu per poder accedir a les dades.

Per a quins dispositius està disponible l'aplicació mòbil i quines característiques té?

Compatibilitat:

• Requereix iOS 7.1 o posterior. Compatible amb iPhone, iPad i iPod touch.
  • Requereix Android 4.0 i versions superiors.

Característiques:

• Categoria: Deportes