Babygim - Club Esportiu INEF Barcelona

L'activitat de Babygim a INEF Barcelona està dirigida per a nens de 4 a 5 anys (P-4, P-5)

Dies: dilluns i dimecres o bé dimarts i dijous, de 17:30 a 19:00 hores.
Preu: 2 dies 180 euros al trimestre / 1 dia 135 euros al trimestre.

Què es treballa al Babygim?

Es treballen les habilitats motrius bàsiques com són els desplaçaments, salts, girs, equilibris, llançaments i recepcions d'objectes, tot incidint en les 4 primeres.

Hem d’entendre que els nens i nenes necessiten desplaçar-se de moltes maneres diferents, han de córrer endavant, enrere, han de reptar, han de grimpar, sobre superfícies de contacte diverses, recolzant-se en diferents parts del cos... A la vegada també han d'aprendre a saltar, amb dos peus, amb un, amb algun aparell d’impulsió, com pot ser el llit elàstic, o el minitramp, o un trampolí, etc. Han de girar sobre qualsevol tipus de recolzament ja sigui peu, genolls, glutis, i ho poden fer al terra, saltant, en equilibri, etc. També ha de treballar l’equilibri sobre diferents recolzaments, sobre diferents superfícies de contacte i amb diverses alçades.

Babygim a INEF Barcelona

Com es treballen els continguts?

Un dels objectius de les activitats que desenvolupem al Club Esportiu INEF Barcelona és adquirir hàbits de conducta en una sala de gimnàstica. L'activitat de Babygim es desenvolupa majoritàriament, encara que no en la seva totalitat, a la sala de gimnàstica de l'INEFC de Barcelona. És una sala molt gran, amb molts aparells, i amb molts altres nens, per tant, els més petits, i tots i cadascun dels nostres petits esportistes, han d’aprendre a conviure en una sala de gimnàstica d'aquestes característiques.

La raó per la qual es treballa en gran part en aquesta sala és perquè el material del qual disposem ajuda a assolir els objectius plantejats per a l'activitat. Podem treballar els desplaçaments, els salts, l'equilibri, els balancejos, les suspensions, podem fer jocs, etc. Per treballar els llançaments i recepcions, normalment marxem a la sala de judo, una sala més petita, amb un tatami, i demanant el material corresponent, es poden desenvolupar les tasques desitjades.

Per quina raó els vostres fills han de fer Babygim?

Els més petits s'han de moure, i molt, i de moltes maneres diferents. El fet de treballar en aquesta sala, i aquests continguts, afavoreix a un millor aprenentatge posterior de diferents habilitats i esports en general. Quant més bagatge motriu tinguin els vostres fills, més fàcil els hi serà aprendre habilitats i destreses noves quan siguin una mica més grans.

Com Apuntar-se?Informació Oferta EsportivaFulls d'Inscripció

ATENCIÓ AL PÚBLIC

Dirigir-se a l’entrada a la Direcció Tècnica i Oficina d'Atenció al Soci del Club Esportiu INEF Barcelona.

Setembre a juny: dilluns a dijous de 17:30 a 19:00 hores (festius, Nadal, Setmana Santa i agost tancat).
Juliol: dilluns a divendres de 9 a 13 i de 15 a 17 hores.
Tel.: 93 4255445 ext. 200 en l'horari d'atenció al públic.
Avinguda de l’Estadi 12-22, 08038 Barcelona

OPCIONS

1. Inscripcions Online amb la web

Inscripció de les Escoles Esportives
Inscripció de l'Escola de Circ
Inscripció de les Estades d'Estiu
Inscripció de les Estades d'Estiu de Circ
Inscripció a totes les activitats esportives

Pagaments: totes les opcions disponibles, PayPal, targeta, transferència bancària o cita prèvia amb targeta.

1. Inscripcions Online amb Google Forms (sense registrar-se a la web)

Inscripció de les Escoles Esportives
Inscripció de l'Escola de Circ
Inscripció de l'Escola de Rítmica i Gimnàstica Estètica de Grup
Inscripció de les Estades d'Estiu

Inscripció de les Estades d'Estiu de Circ

1. Descarrega el Formulari PDF

FULL D'INSCRIPCIÓ PER ADULTS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS ESTADES ESTIU
FULL D'INSCRIPCIÓ PER MENORS ESTADES ESTIU DE CIRC

1. Demana cita prèvia

Pagaments: transferència bancària o cita prèvia amb targeta.

L'oferta esportiva del Club Esportiu INEF Barcelona està formada per una amplia varietat d'activitats esportives gimnàstiques per adults i menors: Babygim, Acrobàcia, Gimnàstica Artística Masculina i Femenina, l'Escola de Circ, l'Escola de Rítmica i GEG, les Estades d'Estiu i les Estades d'Estiu de Circ entre d'altres, a les instal·lacions de l'INEFC Barcelona.

Llegeix més