Rugby - Club Esportiu INEF Barcelona

Decidits els encreuaments de la Copa Catalana Or de rugby 7s 2022

L'equip de rugby femení de l'INEF Barcelona ja coneix els encreuaments de la Copa Catalana Or de 7s que es disputarà a partir del proper 28 de maig a la Feixa Llarga.

INEF Barcelona es classifica per a la Copa Catalana Or de seven

INEF Barcelona disputarà la Copa Catalana Or de rugby seven després de saldar la seva participació aquest dissabte amb 1 victòria i 2 derrotes a la jornada classificatòria que va tenir lloc a la Foixarda.

El sènior femení ja coneix els encreuaments de la Copa Catalana de 7s

L'equip de rugby femení de l'INEF Barcelona ja coneix els encreuaments de la fase prèvia de la Copa Catalana de 7s que es disputarà a partir del proper 21 de maig. Les seus encara estan per determinar.

INEF Barcelona cau als 3 partits a la Copa Catalana de seven

INEF Barcelona disputarà la Copa Catalana d'Argent de rugby seven després de saldar la seva participació aquest dissabte amb tres derrotes a la jornada classificatòria que va tenir lloc a la Feixa Llarga.

La Copa Catalana 7s de rugby masculí començarà el 7 de maig

Ja tenim encreuaments per la Copa Catalana 7s de rugby masculí que començarà el proper 7 de maig, on participarà l'equip de l'INEF Barcelona. La 1ª jornada serà a la Feixa Llarga.

Elena Comadrán i Alex Castillón, a la convocatòria pel H2 BBSS Ladys & Mans Beach Rugby 5s & 7s

Elena Comadran i Alex Castillón, jugadores de l'INEF Barcelona, han entrat a la convocatòria de Mario Copetti de cara al H2 BBSS Ladys & Mans Beach Rugby 5s & 7s, competició de rugby platja que tindrà lloc aquest estiu a vàries localitats europees.

No va poder ser: INEF Barcelona subcampió de Lliga davant el RC Cornellà

INEF Barcelona va caure amb el cap ben alt per la mínima a la Final de Tercera Catalana de rugby masculí que es disputada aquest cap de setmana al Pilar Pons davant el RC Cornellà. Els Óssos es proclamen subcampions de lliga després de completar una gran temporada.

Vídeo: RC Cornellà vs INEF Barcelona, Final Tercera Catalana rugby masculí 2021-2022

Vídeo del partit entre el RC Cornellà vs INEF Barcelona corresponent a la Final de la Tercera Catalana de rugby masculí. Vídeo: Perpi RCC

Prèvia: RC Cornellà vs INEF Barcelona, Final Tercera Catalana rugby masculí 2021-2022

La fe mou muntanyes i això ha permès a l'INEF Barcelona arribar a la Final de la Tercera Catalana que es disputarà aquest dissabte a partir de les 18h al Pilar Pons davant el RC Cornellà. La possibilitat de lluitar pel títol és la recompensa a una gran temporada.

INEF Barcelona dóna la campanada i es planta a la Final de la Lliga

INEF Barcelona va trencar tots els pronòstics i va vèncer al RC Sitges B per 41-52 a les semifinals de la Tercera Catalana que van tenir lloc aquest diumenge al camp de Santa Bàrbara. Els Óssos es classifiquen a la final després d'una excepcional actuació com equip.

Pàgina 1 de 89

app inef barcelona