Estrena amb derrota per INEF-AVRFCB davant el CEU Rugby 12-13 - Club Esportiu INEF Barcelona

11 Oct

Estrena amb derrota per INEF-AVRFCB davant el CEU Rugby 12-13

No va ser l'estrena somiada per a la nova aliança entre els equips femenins de l'INEF Barcelona i l'AVRFCB que van caure a la primera jornada a casa per la mínima 12 a 13 davant el CEU Rugby. Les Ósses estan obligades a guanyar el proper partit si volen jugar la Divisió d'Honor aquesta temporada.

Un INEF-AVRFCB en fase de creixement cau davant un conjuntat CEU

L'equip dirigit per Alex Casajuana va caure per la mínima 12-13 a la seva estrena de la Lliga Catalana de rugby femení enfront del CEU, en partit corresponent a la 2ª jornada de la fase prèvia. El CEU, un dels equips més forts als últims anys a Catalunya, va demostrar ser un equip més conjunt i va saber explotar les carències d'un equip que encara està en fase de creixement, després dels nombrosos canvis al grup.

Marta Robledo va posar per davant a l'equip al primer temps amb un assaig que il·lusionava a l'afició. Però un rival més experimentat com el CEU va saber capgirar el marcador amb 2 assaig que deixaven a les visitants a sobre del marcador al descans.

Les Ósses van reaccionar i van estar a punt d'emportar-se la victòria gràcies a un assaig de Jordina Marbà i el peu d'Elena Comadrán però finalment, el peu de Sofia Pessoa, jugadora del CEU, va ser determinant per emportar-se la victòria d'un equip que s'ho jugava tot a una carta per intentar classificar-se a la Divisió d'Honor, després de la derrota a la primera jornada davant el RC L'Hospitalet.

El grup ara té dues setmanes per preparar la cita decissiva de la Feixa Llarga en partit que l'enfrontarà al RC L'Hospitalet, darrer partit de la fase prèvia. Les Ósses necessiten imperiosament la victòria si volen estar a l'èlit catalana aquesta temporada.

Som-hi Ósses!

Fitxa Tècnica