L'atenció al públic s'ha vist afectada pel COVID-19. Agraïm la teva comprensió i paciència en aquests moments excepcionals. El Centre de l'INEFC, d'acord als Organismes Oficials i les Autoritats Sanitàries, està implementant una sèrie de mesures de seguretat i protocols sanitaris per assegurar en tot moment la teva seguretat. Actualment segueix l'atenció online però no hi ha atenció al públic presencial ni telefònica fins a nou avís. Consulta tota informació relacionada amb les afectacions del COVID-19 a la normativa de les instal·lacions de l'INEFC.

clubinefbcn - Club Esportiu INEF Barcelona

URL del lloc web: http://clubinefbcn.cat

Les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona estan tutelades pels professors del Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya -INEFC-, i els tècnics són llicenciats en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport o bé alumnes que estan cursant aquesta carrera universitària.

El passat 15 de juny el Club Esportiu INEF Barcelona va poder fer oficial la tornada de les Escoles Esportives del Curs 2020-2021, obrint el període d'inscripcions tant per Socis com pel Públic en General a partir de llavors fins a finals de juliol.

Pàgina 1 de 683

Sonia Maria Chalupp Recommends posted 3 years ago