16 Maig

Torna l'atenció al públic presencial, tornen les famílies a l'interior de l'INEFC

El Club Esportiu INEF Barcelona informa que a partir d'aquest dilluns 17 de maig torna l'atenció al públic presencial i les famílies podran accedir als passadissos interiors de l’INEFC per a poder veure les activitats dels seus fills i filles.

Torna el públic a l'interior de l'INEFC

La Direcció de l'INEFC ens ha comunicat que després d'un any sense poder accedir els pares al recinte de l'INEFC d'acord a la normativa de seguretat pel COVID-19 marcada per les autoritats competents, a partir d'aquesta setmana ja es podrà rebre famílies a l'interior del recinte.

Les persones que accedeixin al recinte caldrà que respectin les normes bàsiques de protecció vigents com l'ús de mascareta i distància de seguretat entre famílies. És una notícia molt esperada per tothom ja que ens permet a tots mica en mica anar recuperant l'esperada normalitat. Si us plau, respecteu la normativa vigent del centre.

Recorda els horaris d'atenció al públic:

ATENCIÓ AL PÚBLIC

Dirigir-se a l’entrada a la Direcció Tècnica i Oficina d'Atenció al Soci del Club Esportiu INEF Barcelona.

Setembre a juny: dilluns a dijous de 17:30 a 19:00 hores (festius, Nadal, Setmana Santa i agost tancat).
Juliol: dilluns a divendres de 9 a 13 i de 15 a 17 hores.
Mail: info@clubinefbcn.cat
Tel.: 93 4255445 ext. 200 en l'horari d'atenció al públic.
Avinguda de l’Estadi 12-22, 08038 Barcelona

Gràcies per la vostra col·laboració.