Verónica López de la Torre és la darrera incorporació de l'Escola de i Rítmica i Gimnàstica Estètica de Grup per a la temporada 2022-2023. Benvinguda Verónica!

Verónica López arriba per potenciar el grup de Rítmica de l'INEF

Amb la finalitat de millorar el projecte de l'Escola de Rítmica i Gimnàstica Estètica de Grup, Verónica López de la Torre s'incorpora com entrenadora del grup de Rítmica. La Verónica López la podrem veure els dilluns i dimecres de 19:30 a 21h.

Si esteu interessades en fer una prova d'accés, cal que contacteu amb la Direcció Tècnica.

Darrera modificació el Dissabte, 04 Març 2023 17:46