08 Gen

S'aplaça el retorn de les Escoles Esportives com a mínim fins el 18 de Gener

Degut a les noves mesures establertes pel Govern de la Generalitat de Catalunya per lluitar la COVID-19, l'inici de les Escoles Esportives del Club Esportiu INEF Barcelona s'ajornen una setmana com a mínim, fins el 18 de Gener. Si durant el transcurs d'aquests dies hi ha més restriccions al respecte, us farem arribar la informació a través dels nostres canals de comunicació.

Després de la modificació del recent canvi al Calendari Escolar, la Generalitat de Catalunya ha aplicat noves restriccions que ens obliguen a aplaçar l'inici de l'activitat esportiva uns dies més. com a mesura preventiva, degut a la situació sanitària que envolta a la nostra societat. Volem agrair-vos la vostra comprensió i demanem que us cuideu molt, aviat tornarem a gaudir de l'esport.

Aprofitem la comunicació per dir-vos que si us heu de donar de baixa d'alguna activitat o fer alguna modificació, ens ho comuniqueu abans del dia 17 de gener per correu electrònic.

Fins aviat!

Darrera modificació el Divendres, 08 Gener 2021 01:59