Queda poc per començar el nou curs de les Escoles Esportives i per tots aquells inscrits volem convocar-los a la Reunió Informativa que es durà a terme el proper dijous 12 de setembre a les 18:00 hores a INEFC.

Reunió de les Escoles Esportives 2019-2020

L’objectiu d’aquesta reunió és comunicar als pares, mares i tutors/res legals el funcionament de les Escoles Esportives. Tractarem, entre d’altres, els temes següents:

• Punt de trobada i punt de recollida
  • Tipologia d’activitats que es duran a terme
  • Entrenadors
  • Informació Addicional
  • Preguntes i dubtes que puguin sorgir

Si els vostres fills/es són dels grups de competició no cal que vingueu a aquesta reunió. Tota la informació relativa als grups de competició us la farà arribar cadascun dels entrenadors/es. Sent conscients que potser hi ha gent que no pot assistir a la reunió, hem actualitzat el dossier que el trobareu disponible a la pàgina web, a l'àrea de les Escoles Esportives.

Agraïm la vostra assistència i restem a la vostra disposició per solucionar qualsevol dubte.

Darrera modificació el Dimarts, 10 Setembre 2019 19:50