13 Maig

Apassionant final de la Lliga Catalana de Tamborí

Aquest diumenge arriba la traca final de la 7ª Lliga Catalana de Tamborí on l'equip masculí de l'INEF Barcelona vol esgotar les darreres possibilitats per ser campió de lliga presentant batalla al BTC, que ha estat el dominador de la temporada.

INEF Barcelona masculí encara té possibilitats de ser campió

L'equip masculí depèn d'ell mateix per aconseguir la segona plaça i ha de guanyar els dos partits que té; primer davant BTC1 i després davant BTC2. Si la cosa no és prou difícil, si vol ser campió haurà d'esperar una ensopegada de BTC davant el Sant Iscle Club Tamborí.

INEF Barcelona femení intentarà classificar-se per Europa

Les noies ho tenen més complicat i hauran de guanyar els seus partits davant BTC i Farola i esperar una carambola per acabar en una segona posició que els hi doni una de les places amb bitllet a Europa. Per últim l'equip d'INEF 2 en categoria plata, jugarà amb Farola 3 i Maresme 2 per aconseguir acabar a dalt de tot de la Categoria Plata. Molta sort als tres equips!!!