2ª jornada de la Lliga Catalana a Vallbona d’Anoia - Club Esportiu INEF Barcelona

11 Des

2ª jornada de la Lliga Catalana a Vallbona d’Anoia

INEF inicia la defensa del títol femení en un duel de màxima exigència davant BTC1. Les beteceres també s’enfrontaran a la Farola. Els duels de Sant Iscle enfront BTC1 i CET Maresme1, gran atractiu en la competició masculina.

La competició femenina, gran protagonista de la 2ª jornada

La Lliga Catalana de Tamborí torna aquest diumenge a les pistes de Catalunya. En aquesta ocasió, el pavelló de Vallbona d’Anoia serà l’encarregat d’acollir una segona jornada de competició que es presenta d’allò més emocionant, sobretot en el torneig femení.

I és que aquest diumenge, l’equip femení d’INEF començarà la defensa del títol aconseguit en l’última edició del Campionat, davant d’un dels principals aspirants a acabar amb l’hegemonia verd i negra: BTC1. Les beteceres viuran una jornada clau per comprovar les possibilitats reals de l’equip d’aconseguir el títol, ja que després del duel enfront INEF, completaran la jornada enfrontant-se a l’altre gran aspirant: la Farola. També serà un dels al·licients de la jornada en la competició femenina, el debut de l’equip de Torrelles, nou aquesta temporada a la Lliga. Les del Baix Llobregat començaran la seva primera participació en el torneig enfront la Farola i CET Maresme2.

Pel que fa a la jornada masculina, el gran atractiu del cap de setmana seran els dos duels que jugarà Sant Iscle enfront CET Maresme1 i BTC1. El vigent campió de la Lliga Plata vol seguir sumant victòries per corroborar les bones sensacions de la primera jornada i encarrilar la classificació a la Lliga Or, mentre que Maresme1 buscarà sumar 3 punts que poden ser clau de cara al seu futur en la competició. Per la seva banda, BTC1 vol seguir demostrant el bon estat de forma exhibit en aquest inici de temporada i sumar 6 nous punts que deixin gairebé garantida la seva presencia a la màxima divisió. També buscarà dues noves victòries l’equip de la Farola-Estrella2, mentre que els conjunts d’INEF2 i CET Maresme2 buscaran sumar els seus primers punts de la temporada.

Font: Edu Bosch-Inef-comunicació Federació Catalana de Tamborí.