19 Maig

L'INEF1 campió de la Lliga Catalana Femenina 2014/15

Diumenge es va disputar a Roda de Ter l'última jornada de la Lliga Catalana 2014/15 tant en la categoria masculina com femenina.

Cara i creu de l'INEF

En un diumenge d'allò més intens i ple d'emoció, es van decidir els campions de totes les competicions en una jornada unificada i on els petits detalls van ser decisius de cara als títols.

Final agredolç pel Club Esportiu INEF Barcelona, mentre l'INEF femení va alçar per sisena vegada consecutiva el títol de campiones, l'INEF masculí va perdre 11 a 7 amb el BTC i es va tenir que conformar amb la 2a plaça tot i fer una molt bona temporada.

L'equip B masculí aconsegueix una meritòria 2a plaça en categoria plata, mentre l'equip B femení segueix creixent!!

A categoria masculina, en un final de jornada d'infart, BTC1 es converteix en el nou campió de la Lliga Or Masculina 2014/15. A la Lliga Plata, el Sant Iscle és el nou campió.

Enhorabona a tots i totes i a seguir tamborinejant!

Darrera modificació el Dimarts, 19 Mai 2015 05:46