Crònica i resultats de la 5ª jornada de la Lliga Catalana de Tamborí femení - Club Esportiu INEF Barcelona

16 febrer

Crònica i resultats de la 5ª jornada de la Lliga Catalana de Tamborí femení

El passat dissabte 14 de febrer es va disputar a la Zona Esportiva Municipal de Can Jofresa de Terrassa una nova jornada de la Lliga catalana femenina de tamborí organitzada en aquesta ocasió per la Federació Catalana de Tamborí i el Club Esportiu INEF Barcelona amb la col·laboració del Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa (CEBOT).

A les 8h en punt del matí arrencava el primer partit que enfrontava l’equip verd i negre (INEF1) amb el CET Maresme 1. Un bon inici de les jugadores que dirigeix Marc Atanes no va donar marge a les jugadores del Maresme finalitzant l’encontre amb un 11 a 1 al marcador.

El segon partit de la jornada es presentava amb les baixes per lesió de les noies d’INEF 2 a excepció d’Anna Castillo que va ser reforçada pel fitxatge de les noies del Tamborí Torrelles que debutaven en aquesta lliga. Els nervis del debut van fer-se presents i les noies de Sant Iscle es van imposar amb comoditat amb un 11 a 2 al seu favor. També van repetir resultat en el partit amb INEF 1 on tot i trobar-se més còmodes no van poder mantenir la igualtat al marcador aconseguida a l’inici del matx.

L’equip del BTC 2 va demostrar una clara progessió en el seu joc. En aquesta jornada disputava dos partits, el primer amb el CET Maresme 2 i el segon amb el CET Maresme 1 que tot i jugar una part de l’encontre amb 2 jugadores va resistir fins a vèncer. En ambdues ocasions el resultat va ser d’11 a 4 pels equips maresmencs.

I l’últim partit de la jornada entre el Sant Iscle i el CET Maresme 2 va decantar-se pel primer, que va aconseguir un resultat d’11 a 2.

La lliga femenina segueix el proper 21 de febrer a Sant Iscle de Vallalta a partir de la 13h i fins les 22h.

Agrair a l’amic Thorsten Lux la seva presència i les fotografies de la 5ª jornada de la Lliga Catalana de Tamborí femení que podreu veure seguint el seu facebook.

Resultats publicats per la Federació Catalana de Tamborí:

Inef 1-CET Maresme1 11-1
Sant Iscle-Inef 2 11-2