TV3 a l'entrenament de la selecció catalana de tamborí a l'INEFC

La selecció catalana de tamborí indoor va entrenar-se dijous passat a les instal·lacions de l'INEFC Barcelona de cara al Mundial que se celebrarà a Catalunya del 8 al 10 de desembre i que contarà amb la participació de l'Edu Bosch i el Marc Satorra com representants del Club.

TV3 a l'entrenament de la selecció catalana de tamborí a l'INEFC

L'entrenament va contar amb la presència de les càmares de TV3 i Esport 3 per tal de fer un reportatge en els propers dies.

D'altra banda, dimecres es va presentar el 2nd World Championship Tamburello Indoor a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú amb la presència dels màxims representants i diversos mitjans de comunicació. Jordi Moncusí, com a representant de la Federació Catalana de Tamborí i jugador de l'INEF Barcelona, va assistir a l'acte.