L'INEF passa a semifinals de la Copa Primavera - Club Esportiu INEF Barcelona

27 Abr

L'INEF passa a semifinals de la Copa Primavera

La nouvinguda Copa Primavera Femenina ja té semifinalistes. Aquesta competició, creada per donar més temps de joc als equips femenins que ho vulguin (similar a la Copa Catalana masculina) compta amb vuit participants, que enquadrats en format d’eliminatòria directa ja han disputat els quarts de final.

Els “favorits” no punxen

El primer en superar la seva eliminatòria va ser el BUC, que va jugar el duel de quarts contra l’Hospitalet fa dues setmanes a La Feixa Llarga. Les Panteres van imposar la lògica d’aquesta temporada i demostraven estar un graó per sobre les riberenques amb un clar 0 a 68. Les de negre no semblen haver perdut la inspiració tot i haver estat unes setmanes parades, i el 7 de maig buscaran una plaça per a la final davant el Gòtics.

Menys fàcil va ser el camí de les Mamut per arribar a la cita contra les Panteres. Les Gòtics viatjaven a Granollers per veure-se-les amb un combinat entre les Spartanes i la Santboiana que va funcionar prou bé, doncs les locals van mantenir-se amb opcions fins el final. El triomf, però, va ser per a les barcelonines per 22 a 29, i ara intentaran derrotar el BUC per col·lar-se en una segona final aquesta campanya.

Una semifinal de luxe

A l’altra banda del quadre, l’impressionant INEF Barcelona (campió de Catalunya i finalista de la Divisió d’Honor Femenina) es desplaçava fins el camp de Les Oliveres per enfrontar-se amb el Reus/Santa Coloma, flamant guanyador del Grup Segon de la Copa Catalana. En un matx sense gaire història, les locals van caure per 3 a 82 i cedien el triomf a unes Ósses que es trobaran a un vell conegut a les semifinals.

Aquest vell conegut no és un altre que el GEiEG. El conjunt gironí tindra l’oportunitat de revenja esportiva d’aquí a dos caps de setmana ja que també va superar el seu duel de quarts. No li va caldre, però, ni jugar, doncs el Martorell/Anoia va presentar-se al Palau Sacosta amb 10 jugadores, i per tant el partit va donar-se per guanyat a les grupistes per 28 a 0. Van celebrar, aixo sí, un amistós (barrejades) que pot servir a les de vermell per arribar entonades al clàssic contra l’INEF.

Font: Rugbycat.cat

Darrera modificació el Dijous, 28 abril 2016 02:01