Crònica: INEF Barcelona 22 vs 7 CR Olímpico Pozuelo - Club Esportiu INEF Barcelona

18 Abr

Crònica: INEF Barcelona 22 vs 7 CR Olímpico Pozuelo

Les Ósses tornaran a lluitar, tres anys després, per recuperar la corona de la Divisió d’Honor Femenina. Les catalanes van fer bons el pronòstics que les donaven com a favorites davant l’Olímpico de Pozuelo i diumenge van superar les madrilenyes en la semifinal. En una Foixarda tenyida de verd per animar a les catalanes, les noies de Ricard Cayuelas i José Luís Murillo van endur-se en el tram final un empatat duel contra les de blau.

INEF BARCELONA 22 – 7 CR OLÍMPICO DE POZUELO

L’enfrontament es posava de cara a les primeres de canvi per a l’INEF, quan Mette Zimmat, ahir des de la posició d’arriere, culminava a plaer una bona jugada de les locals. L’alemanya, un dels majors perills de les barcelonines, encenia la grada de l’estadi pocs minuts abans que Carlota Méliz ampliés l’avantatge amb un cop de càstig. El 10 a 0 va aguantar poc més de 10 minuts, doncs a la mitja hora de joc, Isabel Macías entrava com un tren per plantar l’ovalada en zona de marca i enviava el matx amb 10 a 7 al descans.

La igualtat en el marcador va allargar-se molts minuts, doncs no va ser fins el 68 que Covadonga Abascal va firmar l’assaig de la tranquil·litat. La festa va arrodonir-se amb el segon try del matí de Zimmat, que demostrava ser la més llesta de la classe pescant la pilota que li havia caigut a una jugadora del Pozuelo per tirar-se a plaer a la marca rival. El 22 a 7 desfermava l’eufòria entre les Ósses, que arriben a la final de la DHF com a favorites. Les barcelonines no coneixen la derrota aquesta temporada, i esperen poder seguir dient el mateix després de l’1 de maig, quan es jugaran el títol contra el Majadahonda.

Amb la victòria, les ósses tornen a lluitar pel títol però aquest cop sent el primer a la fase de playoffs. Tots els títols previs havien estat sense aquesta etapa.

L' 1 de maig, amb seu encara per determinar, INEF Barcelona jugarà la final contra el CR Majadahonda, que ja havia superat al XV Sanse Scrum per un ajustat 10 a 7 a la primera semifinal.

INEF BCN: Jordina Marbá, Aroa Gonzalez, Maria Losada, Linda Lopez, Tania Ortega, Carina Castillon, Carina Castillon, Anna Aguila, Alexandra Castillon, Anna Arnau, Carlota Mèliz, Pedrona Serra, Anna Ramon, Laura Esbri, Merce Viñals i Mette Zimmat.
Van entrar: Mireia Recasens, Beatriz Saura, Montserrat Leuga, Lali Davi, Elena Martin, Covadonga Abascal i Andrea Moreno.
No: Cristina Estrada.

OLÍMPICO: Raquel Prieto, Laura Alonso, Maria Sobrinos, Amanda Prado, Marta Iglesias, Jimena Parra, Isabel Macias, Elena Redondo, Elena Bilbao, Cristina Gonzalez, Muz Maria Martin, Sabina Hurtado, Eva Aguirre, Sara Garcia-Mina i Marta Garcia.
Van entrar: Esther Cardenal, Araceli Diaz i Clara Panella.
No: Ana Tamayo, Rocio Salgado, Maria Del Castillo, Miriam Vega i Estrella Serrano.

MARCADOR

12 min. – Assaig de Mette Zimmat transformat per Carlota Meliz, 7 – 0
18 min. – Cop de càstig de Carlota Meliz, 10 – 0
33 min. – Assaig i transformació de Isabel Macias, 10 – 7