Meritòria cinquena posició de l'Anna Ramón i les "leoncitas" a Nanjing 2014 - Club Esportiu INEF Barcelona

31 Ago

Meritòria cinquena posició de l'Anna Ramón i les "leoncitas" a Nanjing 2014

El passat mes d'Agost van tenir lloc les Olimpiades de la Joventut a Nanjing (Xina) on la Selecció Espanyola sub-18 de Rugbi Seven femení, amb la participació de l'Anna Ramón, del Club Esportiu INEF Barcelona, van aconseguir una meritòria 5ª plaça.

Les "leoncitas" van acabar cinquenes després de caure per 45-0 contra Xina en l'últim partit de la primera fase i guanyar a Tunísia 25-5 en la lluita pel cinquè lloc. La selecció de José Antonio Barrio i Isabel Pérez començava la jornada amb un partit vital davant de les amfitriones ja que el triomf dels Estats Units davant de Tunísia (26-0) en el primer partit del dia les obligava a puntuar davant la Xina per poder ficar-se en la lluita per les medalles.

Les xineses arribaven al partit amb la classificació aconseguida i amb un molt bon balanç de resultats, només havien perdut un partit davant Austràlia (15-12) en la primera jornada i havien derrotat a Canadà (24-10), Estats Units (29 -7), i Tunísia (34-0). Mentre que Espanya per la seva banda havia fet una bona primera jornada empatant contra els Estats Units a 12 i guanyat a Tunísia per un clar 32-0. Però la segona jornada va ser molt dura per a les lleones i van perdre de forma clara contra les dues favorites per emportar-se el torneig Canadà (31-0) i Austràlia (41-0). Amb aquest balanç arribaven les dues seleccions al partit i no trigo a imposar el joc físic i directe de les asiàtiques que guanyarien el partit per 45-0 i d'aquesta manera deixaven a les Lleones fora de les semifinals.

En la lluita pel 5è i 6è lloc del torneig les espanyoles es tornarien a trobar amb Tunísia, que comptava els seus partits a Nanjing per derrotes i que volia acabar la seva participació en aquests JJOO de la Joventut amb bon gust de boca. El partit va començar molt de cara per a les lleones ja que recuperarien el seu joc dinàmic i en continuïtat i això els permetria arribar al descans amb un còmode 15-0. A la segona part les pupil de José Antonio Barrio i Isabel Pérez baixarien una mica el ritme després d'assajar dues vegades més i les tunisianes aconseguirien l'assaig de l'honor gairebé al final del partit. Al final el marcador reflectiria un clar 25-5 a favor de les lleones amb el que acabarien cinquenes seva participació en aquests Jocs Olímpics de la Joventut de Nanjing 2014.

Des del Club Esportiu INEF Barcelona volem donar l'enhorabona a les jugadores i en especial a l'Anna Ramón per l'èxit aconseguit, una bona prova de la bona salut que gaudeix el nostre rugbi femení a l'actualitat.

Resultats: Web Oficial JJOO Nanjing 2014

Font: FeRugby